Hop til indhold
Mikes

Sharks - genopstået

Recommended Posts

Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli.

Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger.

Det blev til 3 dejlige ture

Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse .

Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt.

Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv,  mega fræk, stram.

Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for  50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende.

Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikes skrev, for 2 timer siden:

Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli.

Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger.

Det blev til 3 dejlige ture

Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse .

Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt.

Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv,  mega fræk, stram.

Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for  50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende.

Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form.

Lyder rigtig spændende. Tak for input. Hvor er det henne? By? Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Hold da op hvor ville man gerne derned:)

Kunne være så fedt - håber snart at få muligheden:)

 

Har vlret på Sharks for nogle år siden - vil gerne tilbage igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...