Mikes 31 Skrevet 2. August, 2021 Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli. Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger. Det blev til 3 dejlige ture Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse . Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt. Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv, mega fræk, stram. Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for 50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende. Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2686 Skrevet 2. August, 2021 Mikes skrev, for 2 timer siden: Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli. Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger. Det blev til 3 dejlige ture Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse . Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt. Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv, mega fræk, stram. Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for 50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende. Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form. Lyder rigtig spændende. Tak for input. Hvor er det henne? By? Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 310 Skrevet 2. August, 2021 Joey Joe Joe skrev, for 46 minutter siden: Lyder rigtig spændende. Tak for input. Hvor er det henne? By? Link? https://www.fkk-sharks.de/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Qwertyy Skrevet 4. August, 2021 Hold da op hvor ville man gerne derned:) Kunne være så fedt - håber snart at få muligheden:) Har vlret på Sharks for nogle år siden - vil gerne tilbage igen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg