Hop til indhold

Sharks - genopstået

Featured Replies

Skrevet

Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli.

Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger.

Det blev til 3 dejlige ture

Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse .

Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt.

Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv,  mega fræk, stram.

Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for  50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende.

Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form.

Skrevet
Mikes skrev, for 2 timer siden:

Havde hørt at Sharks var åben igen så tog turen forbi sidst i juli.

Ankom først på eftermiddagen - groft skøn var der 30-35 piger og til min store glæde, mange topklassepiger.

Det blev til 3 dejlige ture

Brenda, rumæner, slim, dejlige ægte D skåle, lækkert blow, dejlig stram, super tungekys. Virkelig det man forstår ved en GFE oplevelse .

Fabienne, moldaver, slim med bløde former, C/D skåle , dejlig forførende øjne, et sug der var virkelig dejligt.

Nadia, bulgarer , slim, A skål, superlækker røv,  mega fræk, stram.

Det var nævnt her på siden at Sharks pigerne har hævet priserne. Jeg betalte 100 euro for 30 min GFE med Brenda og Fabienne - men det ville jeg også have gjort før pandemien med det look og de former. Nadia fik jeg for  50 euro for en hurtig GFE- det var tydeligt at antal kunder var vigtig for hende.

Summa summarium- Sharks er tilbage i fin form.

Lyder rigtig spændende. Tak for input. Hvor er det henne? By? Link?

Skrevet

Hold da op hvor ville man gerne derned:)

Kunne være så fedt - håber snart at få muligheden:)

Har vlret på Sharks for nogle år siden - vil gerne tilbage igen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.