Hop til indhold

Louise Cassiopeiastars

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Louise http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=649 i går. Måtte nøjes med dansk til 700kr da jeg aldrig har prøvet Louise før og jeg fandt ikke en eneste anmeldelse i diverse fora, ja priserne er steget! Alder og vægt passer til beskrivelsen. Hun er ikke model, men naboens søde datter. Hun har et meget lille numse dog ikke sportstrænet.

Jeg var i gang med rense hænderne med vådserviet da hun kom ind igen efter pengene var byttet hænder. Hun begyndte med at lægge håndglæden på sengen og jeg gik tættere på hende og startede med at ae hende på ryggen. Resultatet blev hun udbrød hvor jeg havde lagt servietten?! Jeg havde stadigvæk den i den ene hånd og hun kommandere lidt vredt at jeg skulle smide den ud i skraldespanden!? Det gjorde jeg så, ja og stemningen var allerede ikke behageligt og dårligt.

Jeg lægger mig så i sengen og ventede lidt kæleri så man kan komme i stemning. Kæleriet kom aldrig og jeg lå bare stadigvæk med et slatten pik mens hun så bare til med et kondom klar. Det var der hvor jeg så sagde til hende at stemningen ikke var god og om hun var ok? Hun svarede hun var ok. Det virkede stadigvæk det hun laver har hun ikke lyst. Jeg blev altså nødt til at spørge hende igen om hun var ok og at hun ikke virkede glad. Så udbrød hun igen bestemt at jeg kun havde købt samleje og ikke noget andet. Sikke et svar. Det er første gang jeg har spurgt en pige sådan fordi stemningen var iskoldt. Samt hun svarede hun har været glad fra morgenstunden. Hvem prøver hun mon at narre? Ja den værste start nogensinde. Det ville hun ikke være med til og vi blev enige om frisk start. Denne gang fik jeg en pegefinger i låret. Pikken var stadigvæk helt slatten. Bad hende om at tage undertøjet af. Det gjorde hun men pikken var stadigvæk hel slatten. Det var aldrig sket før for mig, jeg var dybt påvirket af den ligegyldige attitude af pigen. Samlejet blev overstået men jeg fik aldrig et fuld erektion og vi begge spillede skuespil af vi havde det godt. Underligt og akavet situation. Det må være blandt mine værste oplevelse af en købepige. Spildt af penge. For mig er købesex et oplevelse jeg vil give penge for, a la Nikoline Cassiopeiastars, Kimora SG og Jasmin Romantica...Hermed mine brødre, advarsel til Jer om Louise. Min mening er hun gider ikke branchen og hun hører ikke til branchen. Hun er i branchen for pengenes skyld og ikke andet. Bare min mening.

På vej hjem havde jeg den værste oplevelse af tomhed og tristhed. At købesex kunne være så ligegyldig.

Skrevet

tak for en rigtig god anmeldelse af et ualmindelig trist forløb... :(

det er skide ærgeligt når man får en af de oplevelser...

chin up!! :)

Skrevet

Det er præcist derfor jeg har svært ved at ringe på hos Cassiopeia. 1) de vil gerne signalere eksklusivitet og luksusoplevelser, men kan ikke garantere for servicen. 2) de hæver mindsteprisen.

De to ting passer ikke så godt sammen, synes jeg. Hvis stedeg virkelig skal være byens bedste sted, så er de nødt til at stille krav til guinderne: "Er du ikke 110% motivet, så sig hellere fra, inden kunden kommer".

Jeg har fået et af mit livs bedste oplevelser hos Cass. Jeg har også fået et par middel. Og så har jeg fået et par dårlige. Usikkerheden og prisen gør desværre at jeg holder mig væk.

Skrevet
  • Author

Hovsa, der er et Meget lang tråd med et anmeldelse af Louise Cassiopeiastars i V....ogen for et halv år siden. Er det mon den

Louise? Den ser heller ikke god ud(? når den er så lang), men pt. kan jeg ikke læse tråden da mit medlemskab lige er udløbet. Øv.

Jeg havde også et andet lidt underligt oplevelse hos Cassiopeia for ca. 1 uge siden. Det var ved middagstid hvor Mercedes og Mandy havde vagt. Jeg ringede for at høre om Mercedes var ledig eller optaget. Hun var optaget de næste 10 minutter. Jeg var alligevel i nærheden så jeg gik derhen så jeg kunne vente 7-8 minutter på Mercedes. Da jeg ankom bekræftede telefondamen at Mercedes var optaget i ca. 10 minutter. Hun spurgte så om jeg ikke ville hilse på Mandy. Takkede nej tak da jeg tidligere med omkring halv års mellemrum har hilst på hende to gange og hun var ikke min type. Efter et par minutter i venterummet kom telefondamen så ind og sagde at Mercedes var alligevel var optaget de næste 2 timer!? Og telefondamen spurgte så igen om jeg ikke skulle hilse på Mandy. Takkede igen nej og gik igen. Så desperat for et knald er jeg heller ikke...men min mistanke er at telefondamen bevidst prøvede at tvinge mig at vælge Mandy så hun også kunne får lidt omsætning/indtjening. Bare et mistanke.

Skrevet

Ikke utænkeligt. I læste vel alle Politikens gode artikelserie om livet på en dansk klinik, hvor der altid var to piger på vagt. Men hvis den ene er smukkere og mere attraktiv blandt kunder, så rammer det selvværet hos den anden ret hårdt. Især når hun konsekvent bliver fravalgt i fire stive timer, mens den anden løber med alle bestillingerne.

Skrevet

Ikke utænkeligt. I læste vel alle Politikens gode artikelserie om livet på en dansk klinik, hvor der altid var to piger på vagt. Men hvis den ene er smukkere og mere attraktiv blandt kunder, så rammer det selvværet hos den anden ret hårdt. Især når hun konsekvent bliver fravalgt i fire stive timer, mens den anden løber med alle bestillingerne.

Kan du evt. linke til den artikelserie? Den er vist gået min næse forbi :)

Skrevet

Det er rigtig ærgeligt når sådan nogle oplevelser finder sted. Jeg er enig i, at det er en lidt besynderlig tanke at Cassiopeiastars har hævet priserne, når der er så stor forskel på kvaliteten af den service man får mellem pigerne. Det er lidt surt egentlig, for jeg har haft mange gode oplevelser med piger på det sted, men efterhånden er jeg begyndt at søge andre steder hen, fordi det simpelthen er for 'dyrt' at tage chancen og møde en ny pige hos dem. :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.