Hop til indhold
jej

FFK Sauna club Flensburg

Recommended Posts

Hvor mange piger er der typisk i klubben og kan man godt komme der alene eller bliver man løbet helt over ende

Har ikke været i saunaclub selv før så er lidt spændt på at høre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange piger er der typisk i klubben og kan man godt komme der alene eller bliver man løbet helt over ende

Har ikke været i saunaclub selv før så er lidt spændt på at høre

Prøv at søge i fora eller Google efter P-club eller Grenz-club

f.eks her: viewtopic.php?f=49&t=6829

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange piger er der typisk i klubben og kan man godt komme der alene eller bliver man løbet helt over ende

Har ikke været i saunaclub selv før så er lidt spændt på at høre

På P-Club bliver du ikke rendt over ende. Der er åbenbart aftale om at det er manden der henvender sig, men bare et lille nik såeee ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På P-Club bliver du ikke rendt over ende. Der er åbenbart aftale om at det er manden der henvender sig, men bare et lille nik såeee ;)

Det er faktisk et FKK koncept at det er manden, der skal henvende sig, men det bliver desværre sjældent overholdt (kun i P-club :D ) - men normalt er det stille og roligt og slet ikke som i div. Natklubber, Laufhäusern, Herbertstrasse og gaderne deromkring, hvor pigerne kan være ret intimiderende :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk et FKK koncept at det er manden, der skal henvende sig, men det bliver desværre sjældent overholdt (kun i P-club :D ) - men normalt er det stille og roligt og slet ikke som i div. Natklubber, Laufhäusern, Herbertstrasse og gaderne deromkring, hvor pigerne kan være ret intimiderende :evil:

Det er helt op til klubberne om de vil have en non-approach regel, hos de fleste rigtige FKK-klubber som Artemis, Oase, Palace, World mfl. må pigerne gerne tage kontakt til mændene. Jeg synes det er frækt at pigerne kommer hen og præsentere sig, flirter og sætter sig på mit skød HoHoHo :D Sidste uge var jeg på FKK, var der min. 20 piger som kom hen og flirtede, det var frækt og hyggeligt. Jeg er meget genert :lol: så jeg synes det er ok pigerne kommer hen og trækker lidt i mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Taumatawhakatangihangakoauauotamateapokaiwhenuakitanatahu

Genert :lol::lol::lol::lol: - har din mor ikke lært dig du ikke må lyve - slemme dreng :D

(du trænger nok til noget spanking)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her vil jeg gerne komme med en hjælpende hånd

Hvis du har tiden og muligheden for det, så kør videre til Hamborg..... Den magiske cocktail af billigere priser og langt højere standard skulle du unde dig selv

Men for at svare på spørgsmål

Du bliver overhovedet ikke overfaldet, tværtimod er de alt for passive. Men det er langt bedre end klinik :) Du kan sidde og snakke lidt med pigerne " gratis" og du har mere end de 30 sekunder til at vælge pigen i, som du har på klinik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...