Hop til indhold
Nyder fisse

Randers pige med super service

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228986

 

Den her har hun fortjent! 

Bookede 30min, endte dog med at betale 500oveni for blow uden og 2xcum

Virkelig sød puhe som modtager en, sød og se et krop. Ingen hast, hun nusser omkring dig. 

Startede ud med blow, langsomt og passioneret. Det fik mig til ekstraydelsen. Hun nyder det hun gør, og viser det hele vejen igennem. Efter at have kommet i munden på hende, hvor hun først stopper, når hun er klar over der ikke er en dråbe tilbage og du er helt tilfreds, lå vi og snaklede lidt. Hvorefter hun sutter den igang igen. Det er sku en drøn når hun tager en i munden. Derefter på med gummi, og hun satte til at ride.. Hun er virkelig stram.. Dejligt stram. 

Hun satte sig derefter på hug og begynde at ride.. Det var fantastisk. 

Derefter fik jeg lagt hende ned på ryggen, og tog hende i en missionnær.. Hun klemmer lige lidt til, så det er lettere at komme.. Super fedt.. 

Super sød, super service.. Vil klart anbefale hende. Kommer der gerne igen! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyr85
Den nervøse skrev, for 1 time siden:

Det er jo den skønne Tina

 

Har du besøg hende for nylig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende et par gange førhen. Dog ville hun ikke doggystyle nogen af gangene, hvilket var super ærgeligt da det var min forhåbing ved at være med hende. Og så blev hun ved med at holde på kondomet, hvilket var unødvendigt. Men køn er hun hvertfald :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at holde på kondomet, har jeg også været ud for. Kæmpe turn-off .........

Som om  de vil forhindre en i, at komme helt i bund

Så ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, for 9 minutter siden:

Det med at holde på kondomet, har jeg også været ud for. Kæmpe turn-off .........

Som om  de vil forhindre en i, at komme helt i bund

Så ikke noget for mig.

Det kunne jo tænkes, at det gjorde ondt på kvinden? 

Men ja så må du finde en, med en stor fisse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

probabil că este prea mare jucăria ta.

hansen69 a scris, la 05.08.2021 la 18:18:

Am mai vizitat-o de câteva ori înainte. Cu toate acestea, ea nu a vrut să facă doggystyle în niciun moment, ceea ce a fost super enervant, deoarece a fost speranța mea de a fi cu ea. Dacă continuă să fie un conservant, atunci nu va fi necesar. Dar cel puțin este de gen :) 

 

Enjoying pussy a scris, pe 02.08.2021 la 13:26:

https://annoncelight.dk/showad/228986

 

Acesta este meritul! 

Faceți o rezervare la 30 de minute după meci

Foarte drăguț puhe care primește unul, dulce și vede un corp. Nu-mi place, nu știu cum să o fac. 

Am început cu lovitura, încet pi pasional. Asta ma adus beneficiul suplimentar. Dacă acesta este cazul, poate că soțul / soția dvs. are nevoie de el. This has been added to the guru ei, unde se oprește doar atunci cand este conștient că nu mai rămâne picătură tu tu ești complet mulțumit, ne-am întins și am vorbit puțin. După care o suge din nou. Aceasta este o dronă care are una în guru. Apoi, cu cauciuc și a început să călărească .. Este foarte strânsă .. Frumos strânsă. 

Apoi sa ghemuit și a început să călărească .. A fost uimitor. 

Apoi am luat-o pe spate ami am luat-o într-un misionar .. Strânge puțin mai mult, așa că e mai ușor să te îngrășezi .. Super grasă .. 

Super dulce, super serviciu .. Cu siguranță o recomand. Mi-ar plăcea să vin din 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, 1 time siden:

 

Google-oversættelse fra rumænsk:

"Dit legetøj er sandsynligvis for stort" ;)

Det tvivler jeg stærkt på. Er vist i følge standarderne en del under den normale størrelse. Både i højde og kæppen :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også det kan være for at være sikker på at kondomet er på.  Måske har de haft en uheldig oplevelse,
hvor de lige pludselig opdagede at blive kneppet uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...