NicklasCD 309 Skrevet 1. August, 2021 Hvor blev de af? Sara og Sara, som begge huserede på Amager. Small-Sara (I love gentalmans) - (Hende den petite, der fik lavet bryster - var på Amager tæt på Sundbyvester Plads) Sara is waiting for you at Amager - (rutineret polsk GP på Amagerbrogade - med totalt outdated billeder) Er der nogle, der ved hvor de er blevet af, og om de kommer retur? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pudden 179 Skrevet 2. August, 2021 NicklasCD skrev, for 22 timer siden: Small-Sara (I love gentalmans) - (Hende den petite, der fik lavet bryster - var på Amager tæt på Sundbyvester Plads) She has an account here, try contacting her: https://www.eroguide.dk/forum/profile/37690-small-sara/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 21. Februar, 2022 Small-Sara (I love gentalmans), rykkede til det jyske i en periode. Mon ikke hun har vendt snuden hjemaf ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huskatleve 22 Skrevet 21. Februar, 2022 Small-Sara Jeg anmeldte Sara år tilbage. Var vild med hendes lidt indiske udseende og dejlige væsen Sidste år var jeg på tur i Rumænien. En aften hvor jeg søger på Nimfomane og planlægger de næste dages udflugter finder jeg Small-Sara med super billeder og service i byen Deva 80 kilometer fra hvor jeg bor. Jeg gør alt hvad der er muligt for at få en aftale men der var meget Corona de dage så det var ikke muligt. Desværre ... det ville have været fantastisk at møde Sara i hendes eget revir. Men jeg har ikke opgivet og forsøger igen når jeg er på de kanter. Har efterfølgende spurgt om hun kommer til DK men fik ikke noget svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sim12 39 Skrevet 22. Februar, 2022 Har du linket til hende i Deva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huskatleve 22 Skrevet 22. Februar, 2022 Hvis du googler nimfomane smallsara202 finder du en masse link med de fineste billeder og 500kr for en time Det ku jeg godt køre langt efter https://nimfomane.com/forum/topic/176976-small-sara-0734304391-sau-0734303391/page/2/ dette er en tråd Mit brugernavn er Kanon. I tråden spørger jeg om vi ses i København igen men jeg fik ikke noget svar. Da jeg var i nabobyen og ringede til Sara var hele landet ved at gå i Lockdown med udgangsforbud så det bliver næste gang hvis hun stadig er aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sim12 39 Skrevet 25. Februar, 2022 Det er satme en fornuftig pris og der er så mange lækre damer i Rumænien. Måske man skulle tage en der dertil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg