Hop til indhold
NicklasCD

Hvor blev de af? Sara og Sara

Recommended Posts

Hvor blev de af? Sara og Sara, som begge huserede på Amager.

Small-Sara (I love gentalmans) -  (Hende den petite, der fik lavet bryster - var på Amager tæt på Sundbyvester Plads)

Sara is waiting for you at Amager - (rutineret polsk GP på Amagerbrogade - med totalt outdated billeder)

Er der nogle, der ved hvor de er blevet af, og om de kommer retur? ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Small-Sara

Jeg anmeldte Sara år tilbage.

Var vild med hendes lidt indiske udseende

og dejlige væsen

Sidste år var jeg på tur i Rumænien.

En aften hvor jeg søger på Nimfomane og planlægger de næste dages udflugter finder jeg Small-Sara med super billeder og service i byen Deva 80 kilometer fra hvor jeg bor.  Jeg gør alt hvad der er muligt for at få en aftale men der var meget Corona de dage så det var ikke muligt.  Desværre ... det ville have været fantastisk at møde Sara i hendes eget revir.

Men jeg har ikke opgivet og forsøger igen når jeg er på de kanter. 
Har efterfølgende spurgt om hun kommer til DK men fik ikke noget svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du googler nimfomane smallsara202

finder du en masse link med de fineste billeder og 500kr for en time   Det ku jeg godt køre langt efter

https://nimfomane.com/forum/topic/176976-small-sara-0734304391-sau-0734303391/page/2/

dette er en tråd

Mit brugernavn er Kanon. I tråden spørger jeg om vi ses i København igen men jeg fik ikke noget svar.  Da jeg var i nabobyen og ringede til Sara var hele landet ved at gå i Lockdown med udgangsforbud så det bliver næste gang hvis hun stadig er aktiv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...