Hop til indhold

Recommended Posts

Turen gik til Emdrup. I går blev dagen, hvor mine GP eventyr blev genoptaget efter knapt 1 års (corona) pause. Gårsdagens valg blev Dalya

De mange strandbesøg over sommeren havde vakt en hidtil ukendt passion: Stor numse og store bryster. Denne sæsons bademode, hvor badetøjet er blevet markant mindre, især hvis hunkønnene er udstyret med numser i størrelse +36, havde utallige gange bragt min puls op. Så nu skulle det saftsuseme prøves af.
Aftale gik nemt. Emdrup adressen var for mig et kært gensyn. Så et par hurtigere SMS beskeder og døren blev åbnet. Stedet er meget lidt diskret, idet indgangen ligger midtimellem to take-away restauranter. Dalya’s billeder er meget behandlede, og hun er også endnu større i dag. Men hvis menuen er rund, sød pige, så er hun lige sagen. Vi fik aftalt en halv time uden ekstra ydelser til den netto sum af 700 kr.

Fint bad og lokaler i øvrigt. God afslappende massage inden de seksuelle ydelser blev igangsat. Et længere gummi  blow - med både virkelig god øjenkontakt såvel som frit lejde til den skønne, voluminøse krop. Herefter blev der knaldet igennem i missionæren liggende såvel som stående. Der blev afsluttet, imens der var godt greb om de store, tunge tasker. Det var skønt. Lidt afsluttende massage - og så var det ud i regnvejret til en duft af nybagte Calzones.       

Dalya er sød og stille og sutter som en drøm. Jeg besøger hende nok igen en anden gang, såfremt sulten efter en rund pige genopstår.   
 

Redigeret af NicklasCD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...