Hop til indhold

Recommended Posts

Her til aften har jeg nu mødt den samme profiltekst for 4 eller 5 gang i den her weekend på flere forskellige profiler.

Tekst der går igen på profilerne: 

"Jeg vil pointere at jeg ikke mødes med det samme, da jeg gerne vil være tryg først"

Den sidste profil jeg har læst den samme tekst som er ordret ens er: MrsLuksus https://sugardaters.com/da/profile/kQZnwe0dWr

Er der andre der har lagt mærke til profiler med samme tekst!?

Det lugter langt væk af en der kun er ude på at sælge billeder og den slags!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er sq mange med ligene tekst. Har prøvet af forklare et par stykker at det intet har med sugardating at gøre, men det er som at snakke til en dør ;) men nogle må jo købe billeder derinde ellers var de der jo ikke de profiler. Det er lit lige som dem der siger at de altid for 5000kr for en times hygge og at det har de fået mange gange. Kan kun konstatere at der ma være nogle Daddy`s der har hevet hjernen ud og smidt den ind i handskerummet  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBig skrev, for 8 timer siden:

Der er sq mange med ligene tekst. Har prøvet af forklare et par stykker at det intet har med sugardating at gøre, men det er som at snakke til en dør ;) men nogle må jo købe billeder derinde ellers var de der jo ikke de profiler. Det er lit lige som dem der siger at de altid for 5000kr for en times hygge og at det har de fået mange gange. Kan kun konstatere at der ma være nogle Daddy`s der har hevet hjernen ud og smidt den ind i handskerummet  

Helt enig. Hvis det er sandt at nogen gir 5000 for en kort date (og får nogen til at tro at det er 'normalt), så er det jo håbløst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
thedanishdude skrev, for 57 minutter siden:

Helt enig. Hvis det er sandt at nogen gir 5000 for en kort date (og får nogen til at tro at det er 'normalt), så er det jo håbløst.

 

Undskyld jeg spørger, men hvormeget syntes du så er rimeligt en pige skal have?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svin dem til, det gør jeg. Siger altid til dem at online tiggeri burde være strafbart, og de kan lige så godt hoppe ned på gaden og tigge,. De bliver lidt sur, men det r sku meget grineren..

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 2 timer siden:

Svin dem til, det gør jeg. Siger altid til dem at online tiggeri burde være strafbart, og de kan lige så godt hoppe ned på gaden og tigge,. De bliver lidt sur, men det r sku meget grineren..

Jeg anmelder dem i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
SnowmanDK skrev, for 3 timer siden:

Jeg anmelder dem i stedet.

jeg har anmeldt mange, bl a for at være for unge, men ikke set nogen bliver smidt ud fra siden endnu af den grund
hvad skal der mon til, nu har jeg så set en blive stoppet, gud ved hvad hun fik gjort, det må da have været noget helt udsædvanligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 3 timer siden:

Jeg anmelder dem i stedet.

Det hjælper ikke rigtigt noget, anmelder dem tit med kopi af vores samtale.. men der sker jo ikke rigtigt noget.. kigger man med en anden profil, end den du anmeldte med. Så lever pigernes profil altid videre.. De skal vide ens mening om det, syndes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne profil på sugardaters, vil jeg også kraftigt formode er falsk

https://sugardaters.com/da/profile/0yoVjMg7o3

Profilbilledet er i hvert fald brugt før og fik mig dengang lokket over på mailkorrespondance. Altid kun én mail i døgnet, gerne om morgenen. Efter nogle dage beder “personen” om videre kontakt via en anden “dating” side, da det åbenbart skulle være nemmere for “hende” Pikkelirriteremde! Men man lærer efterhånden at gennemskue dem tidligere og tidligere i forløbet. Nogle af profilerne er dog så åbenlyst falske, at det skriger til himlen! :D

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 2 timer siden:

Denne profil på sugardaters, vil jeg også kraftigt formode er falsk

https://sugardaters.com/da/profile/0yoVjMg7o3

Profilbilledet er i hvert fald brugt før og fik mig dengang lokket over på mailkorrespondance. Altid kun én mail i døgnet, gerne om morgenen. Efter nogle dage beder “personen” om videre kontakt via en anden “dating” side, da det åbenbart skulle være nemmere for “hende” Pikkelirriteremde! Men man lærer efterhånden at gennemskue dem tidligere og tidligere i forløbet. Nogle af profilerne er dog så åbenlyst falske, at det skriger til himlen! :D

SD er fyldt med scammeres! og falder bare en liderbuk i, så får scammerne det de ønsker og fortsætter. SD vil gerne have at der er så mange babes derinde som muligt, så de virker størst og tiltrækker flest daddies og tjener penge, så de gør sikkert først noget når 10+ har anmeldt samme profil. Jeg har endnu ikke oplevet en profil blive flernet som jeg har anmeldt.

Hvorvidt nogle af disse fake profiler er fra SD selv ved jeg ikke, men har flere gang oplevet at der er en pige som pludselig "out of the blue" skriver til mig liiiiiige når mit abonnement er udløbet. De gange jeg har betalt for at kunne læse, stod der bare "Hej". Og man får aldrig svar på de efterfølgende breve eller forsøg på kontakt.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...