Vram 0 Skrevet 1. August, 2021 Nogen der kender hende her: https://annoncelight.dk/showad/267520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7646 Skrevet 1. August, 2021 (edited) Uha...Nyholms Alle. Er det ikke der hvor man bliver snydt så vandet driver af de udenlandske piger? Hvem husker ikke det danske lysthuse Sexysecret, nogenlunde samme adresse med bl.a. dejlige og fantastiske danske slanke brunette Livlige Laura, som hed Nanna derude. Selvfølgelig de "normale danske priser". Kvalitet koster. Dét var tider, omkring 2010-12... Redigeret 1. August, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 136 Skrevet 1. August, 2021 Er der ikke noget med der er et godt sted derude og skodstedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7646 Skrevet 1. August, 2021 (edited) Horus skrev, for 40 minutter siden: Er der ikke noget med der er et godt sted derude og skodstedet? Det er vist rigtig nok, men jeg vil ikke turde udfordre skæbnen.. Har selv prøvet at blive mere eller mindre snydt i postnummer 2300, af denne pige ,som nu kalder sig Vanda (ændret navn for nylig fra Klaudia) til venstre på billederne). Tog pengene direkte ud af min pung før jeg nåede at sige stop. Ensavelsesord fra start til slut. Ville ikke tage sin BH af og ingen tunge på kønsdelene. Ingen indlevelse overhovedet i de 15 minutter jeg var der ( havde betalt for 30 min+ ekstra for tungekys jeg aldrig fik)og bryske mandlige østeuropæiske stemmer bag døren til rummet hvor pigen og jeg opholdte os. Men udseendet var som på billederne. Det skal hun ha' og mindede mig lidt ( igen på billederne) om en tidligere kollegas veninde, så det måtte jeg lige prøve, tænkte jeg..og der var en umådelig dårlig idé!!!...og 1000 kr fattigere. Redigeret 1. August, 2021 af ppd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vram 0 Skrevet 1. August, 2021 Men ingen af jer kender pigen i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 1944 Skrevet 1. August, 2021 Vram skrev, 1 time siden: Men ingen af jer kender pigen i annoncen? Jo nogen gør vel men det er ikke hende du møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vram 0 Skrevet 1. August, 2021 Er der så nogen af jer der kender til en pige med store bryster i Rødovre?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 749 Skrevet 1. August, 2021 ppd skrev, for 3 timer siden: Horus skrev, for 3 timer siden: Er der ikke noget med der er et godt sted derude og skodstedet? Det er vist rigtig nok, men jeg vil ikke turde udfordre skæbnen.. Har selv prøvet at blive mere eller mindre snydt i postnummer 2300, af denne pige ,som nu kalder sig Vanda (ændret navn for nylig fra Klaudia) til venstre på billederne). Tog pengene direkte ud af min pung før jeg nåede at sige stop. 2300 er Østerbro, Rødovre er 2610 ppd skrev, for 3 timer siden: Hvem husker ikke det danske lysthuse Sexysecret, nogenlunde samme adresse med bl.a. dejlige og fantastiske danske slanke brunette Livlige Laura, som hed Nanna derude. Selvfølgelig de "normale danske priser". Kvalitet koster. Dét var tider, omkring 2010-12... Laura/Nanna var hos Sexysecret til 2017, og i branchen lidt længere. Glemmer hende aldrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 136 Skrevet 2. August, 2021 Vram skrev, for 17 timer siden: Er der så nogen af jer der kender til en pige med store bryster i Rødovre?? Har set en del i Rødovre centeret og ved Damhussøen når jeg har gået tur der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg