Hop til indhold
Bababush

Zagreb

Recommended Posts

Er der nogen med anbefalinger til Zagreb. Når jeg googler får jeg ikke meget frem. De fleste sider siger, at der intet er at finde, men det har jeg svært ved at tro på. Så nu hører jeg lige jer om i har nogle erfaringer med byen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bababush skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen med anbefalinger til Zagreb. Når jeg googler får jeg ikke meget frem. De fleste sider siger, at der intet er at finde, men det har jeg svært ved at tro på. Så nu hører jeg lige jer om i har nogle erfaringer med byen?

Hey @Bababush 
Oppe i højre hjørne er der et lille hvidt felt hvor der står søg på forum. Virker faktisk ret godt og du er fri for at vente på svar fra andre og andre er fri for svare på mange ens spørgsmål.
Jeg har ikke selv søgt på Zagreb, men søgte på Kroatien da jeg netop har været på ferie der. Var jo selv interesseret i hvad de kunne byde på,
Fandt dog ikke selv noget, men jeg ved at der er en par links hvis du søger på.
Men giv det et skud og se.....  God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bababush skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen med anbefalinger til Zagreb. Når jeg googler får jeg ikke meget frem. De fleste sider siger, at der intet er at finde, men det har jeg svært ved at tro på. Så nu hører jeg lige jer om i har nogle erfaringer med byen?

Jeg har arbejdet i Zagreb - dog for flere år siden - der var der gode steder, men jeg husker desværre ikke gade navne, eller navne på stederne - men jeg fandt den ved hjælp fra Taxa chauffører - dengang var der klubber, bordeller og steder hvor man kunne samle piger op - lidt a la gadepiger. Så mon ikke det findes endnu!!

held og lykke  - glæder mig til at læse din beretning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 21 timer siden:

Hey @Bababush 
Oppe i højre hjørne er der et lille hvidt felt hvor der står søg på forum. Virker faktisk ret godt og du er fri for at vente på svar fra andre og andre er fri for svare på mange ens spørgsmål.
Jeg har ikke selv søgt på Zagreb, men søgte på Kroatien da jeg netop har været på ferie der. Var jo selv interesseret i hvad de kunne byde på,
Fandt dog ikke selv noget, men jeg ved at der er en par links hvis du søger på.
Men giv det et skud og se.....  God jagt.

Mange tak :)
Har allerede brugt funktionen, men fik ikke noget jeg synes var brugbart. Nogle kan man være mere heldig ved at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 21 timer siden:

Jeg har arbejdet i Zagreb - dog for flere år siden - der var der gode steder, men jeg husker desværre ikke gade navne, eller navne på stederne - men jeg fandt den ved hjælp fra Taxa chauffører - dengang var der klubber, bordeller og steder hvor man kunne samle piger op - lidt a la gadepiger. Så mon ikke det findes endnu!!

held og lykke  - glæder mig til at læse din beretning 

OK tak, vi må se om jeg kan finde noget og være den, der beretter. :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...