Hop til indhold
Nyder fisse

Party girl Rihanna i Viborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323502

Så fik man lige en på opeveren igen. 

Havde lidt svært ved at finde ud af hvilken dør. Men det er kælderen hvis man skulle blive i tvivl. 

Et snusket sted, klamme puder, og betræk som uden tvivl fortalte at der havde været andre før mig(ingen pletter). 

Blev af hende på billede, bare ikke som på billedet  men 19 år.. Tænkte det skulle prøves.

Hun har en dejligt slank krop, og de dejligste silikone patter. Men klassiske tænder for en østeuropær. 

Men tænkte vi skal bare igang, havde bestilt 30min. 

Hun bad mig tage tøjet af, lægge mig ned, fumlede lidt med gummiet, og begyndte derefter suttet. Hun virke ikke begejstret, og ville nærmest bare videre. Hun begyndte at ride lidt, hun spurgte om vi skulle skifte, til en missionær, takkede nej, og tog hende i en doggy. Hun bliver ved med at komme udtryk for irritation, man må ikke kneppe hende for hurtigst, dybt eller hårdt. 

Hun lå med hånden på hagen og nærmest ventede på jeg skulle blive færdig.

Valgte så en missionær, så jeg rigtig kunne følge med i det hele. Hun har flot fisse, og den bliver ikke mindre køn af at have mig op i sig. Men at man oplever hun ikke har lyst til det hun laver er lidt turn off.

Der er meget man ikke må, og hun fortæller dig nærmest hele tiden hvad du skal og må gøre.. 

Lidt kedeligt, men hvis du ser bort fra ansigtet, har hun en super lækker krop, og så er hun stram. 
Har jeg prøvet, Ja.
Ville jeg gøre det igen, Nej.
Dan jer selv en mening, men forvent ikke det ansigt du ser på billede, selvom der ikke er tvivl om at det er hende på billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...