Søgerhygge 29 Skrevet 1. August, 2021 Hej, Hvordan kan det være man ikke kan se gamle annoncer mere på annoncelight? Jeg kan godt se dem for i dag (1.8.2021) men hvis jeg trykker for igår så vil den ikke vise det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 1. August, 2021 Søgerhygge skrev, for 44 minutter siden: hvis jeg trykker for igår så vil den ikke vise det. Hvad mener du? Hvis du under søgekriterier (tandhjulet) vælger "gamle annoncer" og f. eks. søger på "Odense" viser den annoncer helt tilbage til 2015. Hvis det er en specifik annonce fra i går du ikke kan finde kan det være fordi den er fjernet/slettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 1. August, 2021 22 cm and thick skrev, for 2 timer siden: Hvad mener du? Hvis du under søgekriterier (tandhjulet) vælger "gamle annoncer" og f. eks. søger på "Odense" viser den annoncer helt tilbage til 2015. Hvis det er en specifik annonce fra i går du ikke kan finde kan det være fordi den er fjernet/slettet. Jeg plejer nogle gange at gå helt ned i bunden og kan se gamle annoncer fra dagen før men det kan jeg ikke mere. Ved ikke hvorfor. Jeg har vedhæftet billede så man kan se hvad der menes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2757 Skrevet 1. August, 2021 Søgerhygge skrev, 1 time siden: Jeg plejer nogle gange at gå helt ned i bunden og kan se gamle annoncer fra dagen før men det kan jeg ikke mere. Hvordan søger du med dato? Synes jeg ikke jeg kan finde nogen steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 167 Skrevet 1. August, 2021 Der er vidst lidt børnesygdomme i øjeblikket. Jeg kan heller ikke søge på bestemte aldre i øjeblikket, når jeg er på telefonen. Hverken i Safari eller Google Chrome. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerhygge 29 Skrevet 3. August, 2021 Jeg plejer at gå nederst på siden og trykke på dagen før men kan ikke i øjeblikket. Nogle gange kan jeg sagtens finde nogle dejlige kvinder dagen før i deres annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 12446 Skrevet 3. August, 2021 Søgerhygge skrev, for 16 timer siden: Jeg plejer at gå nederst på siden og trykke på dagen før men kan ikke i øjeblikket. Nogle gange kan jeg sagtens finde nogle dejlige kvinder dagen før i deres annoncer. Hvorfor ikke bare finde en af de kvinder, der er på den pågældende dag? Annoncelight udmærker sig jo netop ved, at annoncerne er dagsaktuelle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg