Hop til indhold
BTB

Thai massage i Hjørring og Frederikshavn

Recommended Posts

Jeg har samlet sammen mht thai massage i det mørke nord, så her kommer mine kommentarer og erfaringer. Før i læser mine 5 cents skal i vide, at jeg går efter en god massage nogle gange med afslutning, svensk eller fransk. For mig er en god massage en hård massage efter princippet ”no pain no gain”.

Essan Thai Massage

Bispensgade 29 A

9800 Hjørring

Har været der en gang her på det sidste og der var to tilstede. Mener det var den ladyboy der er i Hjørring der masserede mig. Den anden dame så jeg meget kort da hun havde kunde i det andet rum. Lokalerne virker rene og indbydende med madras på gulvet og jeg mener der mulighed for toilet-bad efter massagen. Det benyttede jeg mig dog ikke af.

Massagen var meget blid selv om jeg bad om hård massage. Efter ryggen gik hun i gang mad det ene ben. Her kom der de sædvanlige små berøringer. Derefter skulle jeg vende mig om. Jeg spurgte om det andet ben ikke skulle have massage. Hun blev lidt knotten men det fik massage; uden berøring denne gang. Derefter skulle jeg vende mig om.

Blev ret hurtigt spurgt om ekstra hvilke jeg sagde nej til da jeg var blevet lidt knotten. Derefter var massagen færdig sagde hun, efter ca 45 min. Pris 300 kr. Det siger sig selv at jeg ikke kommer igen foreløbig.

Poonsab Thaimassage

Skolegade 9 st

9800 Hjørring

Har været der en gang her på det sidste og der var to tilstede. Jeg så dog kun den ene, en sød pige omkrig de 30, lidt buttet med dejlige små bryster. Hende navn er Amy. Lokalerne virker rene og indbydende med madras på gulvet og jeg fik bad efter massagen sammen med Amy. Jeg bad om en hård massage og fik en der var ok.

Efter jeg blev vendt om og havde fået masseret forsiden kom det sædvanlige spørgsmål. Vi blev enige om 1500 kr for den massage jeg havde fået, body to body samt fransk. Til at starte med ville jeg dog gerne lege lidt med hende, hvilket jeg fik lov til, både mis og bryster. Det blev også til nogle kys. Hun blev utroligt hurtig våd og efter et stykke tid kom hun.

Efter dette lå hun oven på mig med små trækninger i kroppen. Hvis det hun gjorde var fake så er jeg imponeret. Derefter fik jeg et dejligt blowjow og efterfølgende blev jeg vasket af hende. Jeg gik glad derfra og der går ikke lang tid før jeg besøger Amy igen.

Relax Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Dette sted er mere et regulært thai massage sted. Det virker rent og pænt men der er ikke mulighed for bad. Lige nu er der kun en massør på stedet men der skulle snart komme en mere. Hende der er der nu ejer stedet og snakker rigtig godt dansk. Olie massage koster 300 mens thai massage koster 500. Ved thaimassage kom man ind på en briks med et par rene blå lande shorts på, hun man får på stedet. Massagen er ok, jeg ville dog gerne have den lidt hårdere.

Under massagen er der ingen berøring og der bliver ikke lagt op til noget. Jeg har spurgt og fik at vide, at hvis kunder spørger kan man få svensk for 500. Hun tilbyder det ikke, man skal spørge. Jeg kan anbefale stedet og jeg har set, at hun har flere kvindelige kunder.

Royal Lotus Thaimassage

Suensonsvej 71

9900 Frederikshavn

Stedet virker rent med madrasser på gulvet. Har været der to gange og er ikke blevet tilbudt bad, har dog ikke spurgt. Stedet ligger lidt dårligt, da der er frit udsyn fra boligblokkene på den anden side. Hvis man ikke vil ses skal man nok vente til dagene bliver kortere.

Jeg er begge gange blevet betjent af den samme, kan ikke huske hendes navn. Hun er midt 30’er og giver en ok massage, dog lidt for blød efter min mening. Lad det være sagt med det samme, det vigtige på dette sted er ekstra salg. Jeg har begge gange fået svensk og det gjorde hun godt. Prisen for massage er 300, med svensk 700 og dansk 1000. Jeg har været godt tilfreds og kommer nok igen på et tidspunkt.

Dette er mine erfaringer her på det sidste. Jeg håber i kan bruge dem til noget. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Relax Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Lige nu er der kun en massør på stedet men der skulle snart komme en mere.

Var nede for at få en gang olie massage i går. Den nye massør er kommet. Jeg prøvede hende dog ikke da jeg fik at vide, at hun giver en mere blød massage. Så desuden at stedet nu hedder "Bualuang Thai Massage".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...