Jolle 5 Skrevet 31. Juli, 2021 Sweet sofi nogen der har prøvet og vil dele hva de oplevede? https://annoncelight.dk/showad/320588 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 348 Skrevet 1. August, 2021 Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2769 Skrevet 1. August, 2021 Goldfinger skrev, for 3 timer siden: Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent. Man kan også få en Brazilian udført af en etnisk dansker. Eller købe græsk af en sydamerikaner. Eller få sorte kys af en thai. Thaimassage kan også udføres af en dansker, men her er der nok snarere tale om "thaimassage" AKA prostitution. Pågældende GP har vel bare lejet sig ind i lokalerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 348 Skrevet 1. August, 2021 Advarsel skrev, for 2 minutter siden: Man kan også få en Brazilian udført af en etnisk dansker. Eller købe græsk af en sydamerikaner. Eller få sorte kys af en thai. Thaimassage kan også udføres af en dansker Det var jeg slet ikke klar over 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 216 Skrevet 1. August, 2021 Goldfinger skrev, for 4 timer siden: Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent. Der er to forskellige på adressen, en sort pige og en thai pige. På hver sin etage. (Jeg har ikke været nogen af stederne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6340 Skrevet 1. August, 2021 Goldfinger skrev, 1 time siden: Det var jeg slet ikke klar over - - - for fanden mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor(S)lem 9 Skrevet 1. August, 2021 Der er to forskellige på adressen, en sort pige og en thai pige. På hver sin etage. (Jeg har ikke været nogen af stederne) Det er det berømte sted i Rønnede.(Thai) Ydermere kan man træffe Emi på bagsiden af huset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg