Hop til indhold
Jolle

Nogen der har prøvet hende? - sweet sofi

Recommended Posts

Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 3 timer siden:

Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent.

Man kan også få en Brazilian udført af en etnisk dansker. Eller købe græsk af en sydamerikaner. Eller få sorte kys af en thai.

Thaimassage kan også udføres af en dansker, men her er der nok snarere tale om "thaimassage" AKA prostitution. 

Pågældende GP har vel bare lejet sig ind i lokalerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 minutter siden:

Man kan også få en Brazilian udført af en etnisk dansker. Eller købe græsk af en sydamerikaner. Eller få sorte kys af en thai.

Thaimassage kan også udføres af en dansker

Det var jeg slet ikke klar over:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 4 timer siden:

Desværre kan jeg ikke hjælpe, men jeg undrer mig over, at adressen reklamerer med Thai massage, da vedkommende ser ud til, at komme fra et andet kontinent.

Der er to forskellige på adressen, en sort pige og en thai pige. På hver sin etage. (Jeg har ikke været nogen af stederne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to forskellige på adressen, en sort pige og en thai pige. På hver sin etage. (Jeg har ikke været nogen af stederne)

Det er det berømte sted i Rønnede.(Thai)

Ydermere kan man træffe Emi på bagsiden af huset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...