Hop til indhold

Hjælp instruktør med spillefilm om prostitution

Featured Replies

Skrevet

Hej,

jeg er researcher for et filmhold, der arbejder på en fiktionsfilm om sexarbejde.

Filmens instruktør, Christian Dyekjær, vil gerne tale med mænd, der har erfaring med sexkøb. Interviewet kommer til at fungere som inspiration til filmens handling, som endnu ikke er fastlagt.

Christian har tidligere lavet ungdomsfilm og DR2-julekalenderen H*A*S*H. Han arbejder sammen med producer Miriam Nørgaard, der bl.a. har stået bag Pusher, Krøniken og senest dokumentarfilmen Adoptionens pris. Dansk Filminstitut støtter projektet.

Hvis du har lyst til at tale med Christian om dine erfaringer, vil han rigtig gerne mødes til et interview snarest muligt. Der er selvfølgelig mulighed for fuld anonymitet.

Du er meget velkommen til at skrive eller ringe til mig, hvis du er interesseret i at medvirke - også, hvis du gerne vil høre nærmere om filmen, inden du beslutter dig.

Mange hilsner

Frauke

mobil: 2382 0208

mail: fraukegiebner(x)gmail.com

Skrevet

Tror at hvis han skal lave en rigtig god film,må han selv ud og knalde nogle frække damer og samle noget autentisk erfaring-ligesom ved method acting.

Skrevet

Aaah Frauke Giebner. Det var dig der skrev "Bordellet" artikelserien i Politiken. Kudos til dig for ikke at dæmonisere os sexkøbere med din pen.

Skrevet

Hej,

jeg er researcher for et filmhold, der arbejder på en fiktionsfilm om sexarbejde.

Filmens instruktør, Christian Dyekjær, vil gerne tale med mænd, der har erfaring med sexkøb. Interviewet kommer til at fungere som inspiration til filmens handling, som endnu ikke er fastlagt.

Jeg vil gerne vise Jer rundt på studietur, hvis det er, jeg har dog ingen praktisk erfaring med købesex.

Jeg har kun en teoretisk indgangsvinkel til købesex :D

Skrevet

To ud af tre kommentatorer gør sig lystig over en seriøs henvendelse fra den journalist der har lavet noget af den bedste og mest realistiske journalistik der beskriver det miljø vi kunder endnu kan færdes legalt i. Det skaber nok ikke meget respekt om sexkøbere !!

Synes i ikke en sådan henvendelse fra en journalist, på vegne af en filminstruktør fortjener bedre, de mennesker er i kraft af deres erhverv meningsdannere og deres arbejde er med til at påvirke den folkeopinion der er afgørende for om vi i fremtiden stadig kan købe sex legalt - og ikke mindst om de piger vi besøger - sexarbejderne - på sigt kan få deres velfortjente rettigheder ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

To ud af tre kommentatorer gør sig lystig over en seriøs henvendelse fra den journalist der har lavet noget af den bedste og mest realistiske journalistik der beskriver det miljø vi kunder endnu kan færdes legalt i. Det skaber nok ikke meget respekt om sexkøbere !!

Synes i ikke en sådan henvendelse fra en journalist, på vegne af en filminstruktør fortjener bedre, de mennesker er i kraft af deres erhverv meningsdannere og deres arbejde er med til at påvirke den folkeopinion der er afgørende for om vi i fremtiden stadig kan købe sex legalt - og ikke mindst om de piger vi besøger - sexarbejderne - på sigt kan få deres velfortjente rettigheder ?

Venligst

Det er jo en fiktionsfilm... jeg giver gerne mine seriøse inputs. PM mig.

Skrevet

Det er jo en fiktionsfilm... jeg giver gerne mine seriøse inputs. PM mig.

Det var tv-serien Borgens afsnit om sexarbejderrettigheder også - jeg tror de fleste vil være enige om at den offentlige debat efter afsnittet gav sagen et skub i den rigtige retning - hvor et afsnit instrueret ned en anden synsvinkel for øje kunne have givet et andet resultat.

Venligst

Skrevet

Det var tv-serien Borgens afsnit om sexarbejderrettigheder også - jeg tror de fleste vil være enige om at den offentlige debat efter afsnittet gav sagen et skub i den rigtige retning - hvor et afsnit instrueret ned en anden synsvinkel for øje kunne have givet et andet resultat.

Venligst

Tja det er svært at sige, jeg har selv set Borgen og synes at episoden om sexarbejders rettigheder var meget rammende stærkt inspireret/influeret af Susanne M.

men hvis politikerne og befolkningen danner mening efter en tv-serie eller en fiktionsfilm, så vil jeg mene vi lever i en bananrepublik...

Skrevet

så vil jeg mene vi lever i en bananrepublik...

Det behøver du ikke bare mene. Det er da sande fact at vi gør. Se bare på ALLE de "sjuske fejl" og "forglemmelser" der findes i dansk politik uden at det får nogen som helst indflydelse på deres videre virke på borgen.

Skrevet

Venligst

Fuldstændig korrekt Bundstok!

Men tænk nu på, at den ene af de "sjove" er medforfatter hos de grå sider ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.