Hop til indhold
Nye tider

Gratis bordelbesøg, - drøm eller virkelighed - - det bliver virkelighed

Recommended Posts

Velkommen - jeg har gode nyheder;)
 
Fra min sædvanligvis pålidelige kilde for enden af min "pipeline" ind på Christianborg forlyder det, at der fra Socialministeriet iværksættes nogle forsøg blandt de dårligst stillede mænd.
 
Forsøgene skal afprøves i udvalgte kommuner med en større end normal gruppe enlige mænd i lavindkomstgruppen 
 
Forsøgene løber over en periode på 6 måneder hvor det skal klarlægge om et regelmæssig sexliv giver en generel større livskvalitet der fører til at disse mænd kommer tilbage på arbejdsmarkedet og selvforsørgende.
 
De udvalgte kommuner får mulighed for at udstede et Frikort til bordelbesøg, - et besøg en gang om ugen i de 6 måneder forsøgene løber.
 
Forsøgene kommer til at være meget diskrete fordi der ansøges via borger.dk på den sædvanlige måde med nøglekort og E-boks hvortil bevilling og det ugentlige frikort tilsendes.
 
Har man hverken PC, nøglekort, E-boks eller printer, ansøger man ved personligt fremmøde i Borgerservice, Bibliotek eller Jobnet hvor udvalgte medarbejdere vil være behjælpelig med at udfylde en papiransøgning, det eneste der skal medbringes er Sygesikringsbevis. Det ugentlig frikort afhentes samme sted som der er ansøgt manuelt, behørig legitimation medbringes
 
Bevilling af frikort vurderes i forhold til hvor stort rådighedsbeløbet er efter at de faste udgifter er betalt .
 
Dvs der kan bevilges mellem 1 - 4 frikort pr måned, bevilges der mindre end 4 frikort skal ansøger selv angive hvilke uger der er behov for bordelbesøg idet frikortene ikke fremsendes samlet for at undgå misbrug og unødig uorden og overbelastning i bordellernes vagtskemaer.
 
Socialministeriet har indgået aftale med en håndfuld bordeller om at de foranledige øget bemanding således, at det enkelte bordel kan modtage den øgede mængde Frikort kunder uden det går ud over bordellets faste kunder, og heller ikke vandskeliggør den nu helt nødvendige planlægning af vagtskemaer. 
 
Kortet er personligt, og kan ikke overdrages til en socialt godt stillet. Det har en tidsmæssg begrænsning på 1 uge hvorefter det er ugyldigt.
 
Frikortet ser sådan ud :
 
Frikort.thumb.jpg.e26664536568e6da96ec0ef81f0ce788.jpg
 
 
Mange hilsner
Nye tider :P:P
 
 
Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det frikort havde jeg også engang, og kopierede det selvfølgelig, så jeg havde flere :)

Jeg brugte det et par steder, hvor jeg af og til kom på besøg. Nogle af pigerne syntes, det var meget sjovt, men en enkelt forstod ikke rigtig, at det blot var en joke. Hun sad længe med det, stirrede på det, jamen hvordan får jeg pengene, spurgte hun, jeg har aldrig set det før. Jeg måtte så forklare, at det blot var en joke, og fandt så pengesedler frem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 35 minutter siden:

Pigerne kunne vel starte med at give pensionisrabat..

Ja, eller early birdie før kl. 10.00  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror på trådstarters pålidelige kilde den dag der er to torsdage på en uge, men det var da en meget sjov tanke ;) ;)

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 11 timer siden:
Velkommen - jeg har gode nyheder;)
 
Fra min sædvanligvis pålidelige kilde for enden af min "pipeline" ind på Christianborg forlyder det, at der fra Socialministeriet iværksættes nogle forsøg blandt de dårligst stillede mænd.
 
Forsøgene skal afprøves i udvalgte kommuner med en større end normal gruppe enlige mænd i lavindkomstgruppen 
 
Forsøgene løber over en periode på 6 måneder hvor det skal klarlægge om et regelmæssig sexliv giver en generel større livskvalitet der fører til at disse mænd kommer tilbage på arbejdsmarkedet og selvforsørgende.
 
De udvalgte kommuner får mulighed for at udstede et Frikort til bordelbesøg, - et besøg en gang om ugen i de 6 måneder forsøgene løber.
 
Forsøgene kommer til at være meget diskrete fordi der ansøges via borger.dk på den sædvanlige måde med nøglekort og E-boks hvortil bevilling og det ugentlige frikort tilsendes.
 
Har man hverken PC, nøglekort, E-boks eller printer, ansøger man ved personligt fremmøde i Borgerservice, Bibliotek eller Jobnet hvor udvalgte medarbejdere vil være behjælpelig med at udfylde en papiransøgning, det eneste der skal medbringes er Sygesikringsbevis. Det ugentlig frikort afhentes samme sted som der er ansøgt manuelt, behørig legitimation medbringes
 
Bevilling af frikort vurderes i forhold til hvor stort rådighedsbeløbet er efter at de faste udgifter er betalt .
 
Dvs der kan bevilges mellem 1 - 4 frikort pr måned, bevilges der mindre end 4 frikort skal ansøger selv angive hvilke uger der er behov for bordelbesøg idet frikortene ikke fremsendes samlet for at undgå misbrug og unødig uorden og overbelastning i bordellernes vagtskemaer.
 
Socialministeriet har indgået aftale med en håndfuld bordeller om at de foranledige øget bemanding således, at det enkelte bordel kan modtage den øgede mængde Frikort kunder uden det går ud over bordellets faste kunder, og heller ikke vandskeliggør den nu helt nødvendige planlægning af vagtskemaer. 
 
Kortet er personligt, og kan ikke overdrages til en socialt godt stillet. Det har en tidsmæssg begrænsning på 1 uge hvorefter det er ugyldigt.
 
Frikortet ser sådan ud :
 
Frikort.thumb.jpg.e26664536568e6da96ec0ef81f0ce788.jpg
 
 
Mange hilsner
Nye tider :P:P
 
 

Jeg skal vist på borger service i morgen ;)

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, 1 time siden:

Jeg skal vist på borger service i morgen ;)

Kvindebeundre

- -  husk legitimation ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don T skrev, for 8 timer siden:

Early Bird var da en god ide :)
 

Jeg kommer i forvejen helst udenfor myldretiden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...