tralalala 3 Skrevet 31. Juli, 2021 Nogen der kender hende her? Er hun ægte, er servicen noget ved? https://annoncelight.dk/showad/322940 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 3. August, 2021 tralalala skrev, den 31.7.2021 at 22:34: Nogen der kender hende her? Er hun ægte, er servicen noget ved? https://annoncelight.dk/showad/322940 Moden ultimo 40erne, buttet, lille, ret store ægte bryster. Service fin/udmærket. Holder til på Trøjborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tralalala 3 Skrevet 3. August, 2021 Aros skrev, for 5 timer siden: Moden ultimo 40erne, buttet, lille, ret store ægte bryster. Service fin/udmærket. Holder til på Trøjborg. Tak du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 138 Skrevet 4. August, 2021 Aros skrev, for 18 timer siden: Moden ultimo 40erne, buttet, lille, ret store ægte bryster. Service fin/udmærket. Holder til på Trøjborg. Hvilken nationalitet er hun? Kan ikke rigtigt spotte det på billederne. thai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. August, 2021 Molle37 skrev, for 10 timer siden: Hvilken nationalitet er hun? Kan ikke rigtigt spotte det på billederne. thai? Hun har ikke et typisk thai-udseende. Men jeg vil stadig skyde på at hun kommer fra Asien / Thailand. Hun taler dansk i øvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tralalala 3 Skrevet 7. August, 2021 (edited) Aros skrev, den 4.8.2021 at 21:28: Hun har ikke et typisk thai-udseende. Men jeg vil stadig skyde på at hun kommer fra Asien / Thailand. Hun taler dansk i øvrigt. De har skiftet kvinde, hende jeg rendte ind i var fra Ungarn, betydeligt mere mørk i huden og talte ikke dansk. Hun havde i øvrigt meget lidt indlevelse, havde travlt med at brokke sig over kulden og kan ikke anbefales Redigeret 7. August, 2021 af tralalala Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 7. August, 2021 tralalala skrev, for 15 minutter siden: De har skiftet kvinde, hende jeg rendte ind i var fra Ungarn, betydeligt mere mørk i huden og talte ikke dansk. Hun havde i øvrigt meget lidt indlevelse, havde travlt med at brokke sig over kulden og kan ikke anbefales Øv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg