Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Forberedelser før lift off

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Ved ikke hvordan det fungerer for jer andre.  Men her kommer min tjekliste, før jeg drager afsted til et nyt møde med en sød og fræk pige:

* i bad

* smøre sig i lækker bodycreme

*  let og frisk Armani after shave lotion i ero-plexuszonen og bag ørerne. Kommer også lidt i nakken

* ny frisk barbering: ansigt, boller, næseryg, skuldre &  en ekstra tur i pik og omegn. Mere Armani!

* voks i det nyvaskede, næsten tørre hår. Frisk frisure, ,let vindblæst,  det tænder piger.....tror jeg nok

* pænt tøj, casual, men med stil. Hørskjorte om sommeren udover jeans'ene. Om vinteren hvid skjorte og blazer i kombi med jeans. Nypudsede italienske lædersko, tak.

* grundig tandbørstning med el-tandbørste og efterfølgende tjek med mellemrumstandbørste. Mindst 5 min. i alt.

* minttyggegummi

* honorar til hende i diskret konvolut

* gave med? Ja, hvis jeg kender hende godt. Og ved noget om hendes smag

* afsted i god tid, så man kommer frem i overskud - ikke i underskud

Dette er for mig obligatorisk. Af respekt for pigen, men også for mig selv. Kun sådan leverer jeg lift off....i røg og damp og....

Venlig hilsen fra,

Mr. Sensual

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Ved ikke hvordan det fungerer for jer andre.  Men her kommer min tjekliste, før jeg drager afsted til et nyt møde med en sød og fræk pige:

* i bad

* smøre sig i lækker bodycreme

*  let og frisk Armani after shave lotion i ero-plexuszonen og bag ørerne. Kommer også lidt i nakken

* ny frisk barbering: ansigt, boller, næseryg, skuldre &  en ekstra tur i pik og omegn. Mere Armani!

* voks i det nyvaskede, næsten tørre hår. Frisk frisure, ,let vindblæst,  det tænder piger.....tror jeg nok

* pænt tøj, casual, men med stil. Hørskjorte om sommeren udover jeans'ene. Om vinteren hvid skjorte og blazer i kombi med jeans. Nypudsede italienske lædersko, tak.

* grundig tandbørstning med el-tandbørste og efterfølgende tjek med mellemrumstandbørste. Mindst 5 min. i alt.

* minttyggegummi

* honorar til hende i diskret konvolut

* gave med? Ja, hvis jeg kender hende godt. Og ved noget om hendes smag

* afsted i god tid, så man kommer frem i overskud - ikke i underskud

Dette er for mig obligatorisk. Af respekt for pigen, men også for mig selv. Kun sådan leverer jeg lift off....i røg og damp og....

Venlig hilsen fra,

Mr. Sensual

 

 

 

Og Boléro på grammofonen (Luxman PD-151)  tropper gerne op i korte bukser, spec i den hede. bad er en selvfølge, og napper gerne et mere  hos pigen, hvis der er mulighed for dette. Magter ikke at stå og bruge tid på tøj, der er smidt 5 min efter jeg er i de af døren. Er man ren og sober, så er det fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Harran skrev, for 2 minutter siden:

Flash back til en bog af Bret Eason Ellis fra 1991.

Tak for tippet. Den bog vil jeg forsøge at få fat i.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Tak for tippet. Den bog vil jeg forsøge at få fat i.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Hehe, American Psycho er måske ikke lige det du vil sættes i bås med, men han ordner da nogle damer på mere end én måde. Filmen med Christian Bale som Bateman er faktisk ok så vidt jeg husker, jeg fik et godt grin over hele visit-kort snobberiet :D 

Men interessant at høre andres tilgang til tingene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan slet ikke præstere så meget forberedelse. Men jeg prøver at være helt nyvasket og -barberet. Tøjet er, som Caliente også skriver, noget, der kan komme hurtigt af og på. Ofte kan man ikke se en skid, når man kommer fra dagslyset og ind i et dunkelt værelse, så simple works for me.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Det er dejligt, at nogle mænd forbereder sig og gør sig ekstra lækre, men det er også okay, at komme i arbejdstøj direkte fra byggepladsen og tage et grundigt bad på stedet inden legen begynder ;) 

Jeg havde samme tanke. Er man i den rette stemning kan det faktisk være ret hot. 

Men omtanke er altid en vinder hos stort set alle piger - i hvad end form det manifesterer sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed check liste - ud over det vil jeg også meget gerne have haft en lille dialog afstemmelse så vi ikke har misforstået hinanden hvilket er total no go. Ved der er flere sf de skønne piger der syntes det er i overkanten, men er man ude hvor det ikke bare er standard men lidt mere kinky syntes jeg det er rart! 
og altid en buket blomster eller god chokolade 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager altid bad, børster bisser, barberer mig, rent tøj fra inderst til yderst.

Det gør jeg også for min egen skyld så jeg føler mig spiselig, foreslår pigen et bad på stedet tager jeg også det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...