Ham der gutten 119 Skrevet 31. Juli, 2021 Jeg er måske lidt uvidende, men er stadig lidt ny i “branchen” og har ikke helt fanget alle forkortelserne/termerne endnu. Men jeg har her til aften siddet og kigget lidt på div. Annoncer og spottet et par stk hvor GP`en tilbyder “white party” og jeg har en ide til hvad det er, men er slet ikke sikker. så er der nogen der kan forklare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 167 Skrevet 31. Juli, 2021 Jeg er ikke sikker, men mine tanker går hen på noget pulver, som nogen putter op i næsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 119 Skrevet 31. Juli, 2021 NysgerrigePeter skrev, for 15 minutter siden: Jeg er ikke sikker, men mine tanker går hen på noget pulver, som nogen putter op i næsen Ja, det var også i den retning jeg tænkte. men som sagt var jeg ikke helt sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2250 Skrevet 31. Juli, 2021 (edited) Ham der gutten skrev, for 1 time siden: Ja, det var også i den retning jeg tænkte. men som sagt var jeg ikke helt sikker Her er lidt fra andre medlemmer: Hyggelig læsning. Redigeret 31. Juli, 2021 af Krølle Bølle Jr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 119 Skrevet 1. August, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, den 31.7.2021 at 23:05: Her er lidt fra andre medlemmer: Hyggelig læsning. Tak for linket, jeg tænker bare som en også skriver i tråden at det bliver et nej tak herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg