Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde æren af at være den første der besøgte Victoria i dag da hun gæster Pussygalores. Havde kigget på hende et par dage og syntes hun så virkelig dejlig ud, men billederne slår ikke dan den virkelig smukke kvinde kom ind af døren i det frække outfit, lagde mærke til det sorte lange hår hun havde, et dejligt og kækt smil, de brune øjne. Hun er virkelig smuk, sexet og charmerende. Hun kom ind med et fantastisk humør og det holdte hele vejen igennem, hun er virkelig en kvinde man kan snakke med og bare knække sammen af grin med, så for mig er det med til at gøre det til den perfekte oplevelse med en kvinde og vi har ikke en gang snakket om det frække endnu :)

Men som sagt er hun virkelig smuk og virkelig skøn, for mig er det virkelig en drømmekvinde. Men kan sige hun har en sexet krop, dejlige bløde bryster, lækker røv, dejlig våd og smagfuld mis, de dejligste læber som kysser som en drøm( jeg kunne sagtens bare side og kysse med hende i timevis) og så giver hun de dejligste blowjob:) Må indrømme hun har givet mig en af de allerbedste oplevelser med en kvinde. 

Det eneste negative man kan sige at tiden flyver afsted i hendes selvskab, men det gør det jo kun med mennesker man har det godt og dejligt sammen med, så det kan man jo ikke klantre hende for på nogen måde, hun var sig selv og det selskab vil jeg nyde så meget man kan.

Så håber du får en god første vagt Victoria og dine gæster tager rigtig godt imod dig, for det fortjener du virkelig<3

Håber ikke dette var hende eneste besøg her i København, for Victoria er bare så fantastisk at jeg bare må møde denne perfekte kvinde igen:wub:

Så pas godt på hende så vi kan få glæden af at se denne Gudinde i hovedstaden igen;)

https://70210026.dk/victoria-d

Redigeret af Fedtmules bror

Del dette indlæg

Link til indlæg

28 år? ligner mere 38 år. Men fedt at hun kan sit arbejde, det opvejer det højst sandsynligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 20 minutter siden:

28 år? ligner mere 38 år. Men fedt at hun kan sit arbejde, det opvejer det højst sandsynligt

10 år er det normale tillæg man skal give alderen på danske bollehuse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest El Caliente
pacer skrev, for 6 minutter siden:

Nogen gange følger erfaringen alderen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 30 minutter siden:

Hun ligner altså på ingen måde en på 38. Så hvis det er dit indtryk af hende så dømmer du meget hårdt, husk indtryk af billeder kan snyde meget. For mig ligner hun en på de 28 og det skal der ikke være tvivl om ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Hvis det skal passe så er hun den lækreste kvinde på den alder ;)

Men jeg vil gerne væde på det er den rigtige alder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke 

skunken skrev, for 1 time siden:

Og hvad bygger du det på. Ulækkert at være så dømmende! Hun er en af de piger som er 100% ærlig om sin alder. 

hun er virkelig besøget værd! Var der selv idag :) og håber hun kommer igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter

Alder er vel lidt ligesom biler, nogen kører langture, andre kører bykørsel den ene er mere slidt end den anden efter 100.000 km

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Tidligere sugarbabe, kan da se det en jeg har mødtes med :) Utrolig dejlig kvinde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Serviceboy skrev, for 22 timer siden:

Hun er ikke 

Og hvad bygger du det på. Ulækkert at være så dømmende! Hun er en af de piger som er 100% ærlig om sin alder. 

Jeg er ikke dømmende jeg beskriver det jeg ser. Men hvis du læser efter siger jeg ikke at der er noget galt med at være moden GPer. Har faktisk et par ret gode oplevelser med GPer der var en del ældre end mig. Men hvis jeg skulle kritisere noget er det pigernes lempfældige brug af påstået alder. Jeg har stødt på piger jeg har besøgt for 12 år siden der stadig skriver de er 24 år. Med lidt hoved regning burde de jo nok skrive 36 år (nok i virkeligheden 42 da hun heller ikke var 24 år dengang) Ville ønske at det ikke var standard med alder og vægt løgne, således at man vidste hvad man kommer ud til. Eller bare nogenlunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke dømmende jeg beskriver det jeg ser. Men hvis du læser efter siger jeg ikke at der er noget galt med at være moden GPer. Har faktisk et par ret gode oplevelser med GPer der var en del ældre end mig. Men hvis jeg skulle kritisere noget er det pigernes lempfældige brug af påstået alder. Jeg har stødt på piger jeg har besøgt for 12 år siden der stadig skriver de er 24 år. Med lidt hoved regning burde de jo nok skrive 36 år (nok i virkeligheden 42 da hun heller ikke var 24 år dengang) Ville ønske at det ikke var standard med alder og vægt løgne, således at man vidste hvad man kommer ud til. Eller bare nogenlunde.

Det her helt fair at være kritisk over for alderen på nogle piger som hele tiden er 23 år f.eks, jeg syntes bare det var lidt hårdt at konkluder noget mod en som man ikke har mødt selv. Det er dog ikke alle som har det behov for at lave om på deres alder og sige en anden, Victoria har dog ingen grund til det for hun er virkelig en dejlig og charmerende kvinde, der når man møder hende slet ikke er i tvivl om det alderen passer. Men som jeg skrev tidligere kan billeder nemt snyde i forhold til hvad man ser IRL. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Serviceboy skrev, den 31.7.2021 at 21:20:

Hun er ikke 

Dejligt at høre jeg ikke var den eneste som havde en god oplevelse med hende. ;)

Og ja så er vi 2 der ønsker at se hende igen, så krydser finger for vi for den ære at kunne besøge Victoria igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 23 timer siden:

Dejligt at høre jeg ikke var den eneste som havde en god oplevelse med hende. ;)

Og ja så er vi 2 der ønsker at se hende igen, så krydser finger for vi for den ære at kunne besøge Victoria igen :)

Lad os bare sige at vi i hvert fald er 3 der håber hun kigger forbi Sjælland igen ;) Jeg var også en tur forbi og besøge hende i lørdags og kan kun sige jeg er fuldstændig enig i alle de superlativer, som du skriver om hende :) Eneste negative jeg vil komme med, er at man skulle på klinik for at besøge hende. Det er bare en personlig præference jeg har i forhold til klinik. Ja tiden fløj af sted i hendes selskab. Sød og virkelig lækker kvinde som jeg ikke vil tøve et sekund med at besøge igen, hvis hun beslutter sig for at besøge os igen herovre.

Redigeret af Wolfman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wolfman skrev, den 2.8.2021 at 20:48:

Lad os bare sige at vi i hvert fald er 3 der håber hun kigger forbi Sjælland igen ;) 

Victoria Da Vinci er tilbage på Pussygalores vagtplan fredag og lørdag i denne uge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 9 timer siden:

Victoria Da Vinci er tilbage på Pussygalores vagtplan fredag og lørdag i denne uge ;)

Jeps, sikrede mig også en plads til at besøge den skønne kvinde for snart 2-3 uger siden ;) så glæder mig rigtig meget til at kunne se hende igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide om Victoria bliver en fast del af vagtplanen hos PG med vagt hver uge hver anden uge i et stykke tid eller om der går lang tid mellem hendes aftenvagter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, den 31.7.2021 at 19:00:

Jeg havde æren af at være den første der besøgte Victoria i dag da hun gæster Pussygalores. Havde kigget på hende et par dage og syntes hun så virkelig dejlig ud, men billederne slår ikke dan den virkelig smukke kvinde kom ind af døren i det frække outfit, lagde mærke til det sorte lange hår hun havde, et dejligt og kækt smil, de brune øjne. Hun er virkelig smuk, sexet og charmerende. Hun kom ind med et fantastisk humør og det holdte hele vejen igennem, hun er virkelig en kvinde man kan snakke med og bare knække sammen af grin med, så for mig er det med til at gøre det til den perfekte oplevelse med en kvinde og vi har ikke en gang snakket om det frække endnu :)

Men som sagt er hun virkelig smuk og virkelig skøn, for mig er det virkelig en drømmekvinde. Men kan sige hun har en sexet krop, dejlige bløde bryster, lækker røv, dejlig våd og smagfuld mis, de dejligste læber som kysser som en drøm( jeg kunne sagtens bare side og kysse med hende i timevis) og så giver hun de dejligste blowjob:) Må indrømme hun har givet mig en af de allerbedste oplevelser med en kvinde. 

Det eneste negative man kan sige at tiden flyver afsted i hendes selvskab, men det gør det jo kun med mennesker man har det godt og dejligt sammen med, så det kan man jo ikke klantre hende for på nogen måde, hun var sig selv og det selskab vil jeg nyde så meget man kan.

Så håber du får en god første vagt Victoria og dine gæster tager rigtig godt imod dig, for det fortjener du virkelig<3

Håber ikke dette var hende eneste besøg her i København, for Victoria er bare så fantastisk at jeg bare må møde denne perfekte kvinde igen:wub:

Så pas godt på hende så vi kan få glæden af at se denne Gudinde i hovedstaden igen;)

https://70210026.dk/victoria-d

Tusinde mange gange tak for din dejlige anmeldelse. Tak, mange tak :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, den 21.9.2021 at 15:18:

Tusinde mange gange tak for din dejlige anmeldelse. Tak, mange tak :wub:

Det er mig der takker, at få lov til at tilbringe tid med en så vidunderlig kvinde som du er:wub: 

Glæder mig til at slå vejen forbi dig igen i morgen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...