Hop til indhold
ras

Hvem har prøvet hende her: ** NEW BEAUTYFUL*DIA* TOP SERVICE **

Recommended Posts

Jeg var derude igår og gik ret skuffet hjem. Det er ikke sikkert det hende pigen der dukker op!

du vil sikkert få tilbudt noget andet til en anden pris - ja takkede pænt nej tak og gik min vej 

Jeg vil fraråde at besøge stedet på baggrund af min oplevelse igår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Hun var her sidste år under navnet Dasha, jeg fik en dejlig tur på en halv time inkl. numseleg, det tog hun pænt og Hun er meget petit så det er ret vild oplevelse at knalde hende bagi(hvis det ellers er noget der får din båd til at vippe...) 

Generelt med stedet i Herlev skal man være klar på at gå derfra med et skuffejern eller have tid til at køre en tur om blokken og prøve igen. Det er pænt irriterede, men jeg har heldigvis et sted i nærheden jeg kommer jævnligt og så kan man jo lægge vejen forbi når en af de tiltalende damer er på vagt. Det er lidt nemmere i min erfaring at få en pålidelig aftale i hus i dagtimerne end om aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes udseende tænder mig ret meget, så overvejer at forsøge mig selvom stedet virker nedern. 

Kan se generelt for stedet at de reklamerer med ekstras som den pågældende pige måske ikke tilbyder, derfor... 

Nogen der har tilkøbt kys og mega hos hende? 

... Og anbefalinger af andre tynde piger med samme 'look' er også meget velkomment! ;)

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...