Hop til indhold

Recommended Posts

Sammy skrev, for 16 minutter siden:

Enig!

Nogen ide om hvor hun så er fra? Jeg kan ikke kende forskel på de forskellige asiater. Men køn er hun da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 1 time siden:

Nogen ide om hvor hun så er fra? Jeg kan ikke kende forskel på de forskellige asiater. Men køn er hun da.

Som Ungasiat også siger, så ligner hun en typisk kineser.

@lidenskabogvarme
Nationaliteten er kun ligegyldig for nogle. Lige som at nogle er ligeglade med om de hopper på en ombygget og andre sig tak for informationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 59 minutter siden:

Som Ungasiat også siger, så ligner hun en typisk kineser

Prøv lige den her - vælg ansigter - og sig (ærligt)  hvor mange rigtige du får: http://alllooksame.com/

Jeg fik 5/18 (hvilket er lidt dårligere end at slå med en terning). Selv folk fra sydøstasien klarer sig ret dårligt i den test.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 39 minutter siden:

Prøv lige den her - vælg ansigter - og sig (ærligt)  hvor mange rigtige du får: http://alllooksame.com/

Jeg fik 5/18 (hvilket er lidt dårligere end at slå med en terning). Selv folk fra sydøstasien klarer sig ret dårligt i den test.

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke kigger nok på asiatiske mænd, som der var rigtig mange af i denne test. Så var den taget på gaden i NY, hvilket vi sige at de har valgt dem ud. De vælger hvilke ansigter de vil vise. Denne test er i den grad fabrikeret. Der er mange grænsetilfælde hvor det er noget nær umuligt at sige hvor folk kommer fra. Og så er der alle dem der bare ligner en typisk, Thai, Filippiner eller Kineser. Er jeg i tvivl så plejer jeg ikke og sige noget. Som sagt ligner hun i min optik en kineser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Prøv lige den her - vælg ansigter - og sig (ærligt)  hvor mange rigtige du får: http://alllooksame.com/

Jeg fik 5/18 (hvilket er lidt dårligere end at slå med en terning). Selv folk fra sydøstasien klarer sig ret dårligt i den test.

Testen virker ikke særlig repræsentativ, og der må da også være noget selection-bias forbundet.

Jeg har selv asiatiske rødder, og har også været bosat i forskellige asiatiske lande i længere perioder - og ud fra min erfaring, så er jeg næsten helt sikker på, at hun er fra Kina :).

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt leve med at hu er fra Kina, Korea, eller hvor det nu er. Hun ser godt ud og selv om det ikke er hende på billederne kan hun godt give god service.

 

Jeg er meget interesseret i det sidste. Er der nogen som kan for tælle noget konkret on hvad hun gør, kan og priser?

Redigeret af migmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har været i kontakt med pigen.  1000 kr extra for alt uden . Men det kræver så at du køber mindst 1 time til 1500 så total 2500 kr.   besøger hende nok en af dagene .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 13 timer siden:

Så var den taget på gaden i NY, hvilket vi sige at de har valgt dem ud.

Det er endnu mere selekteret: Det er en mands venner.

Men læs artiklen jeg linker til: Det er en myte at man kan skelne på fysiske træk. Det er lykkedes at træne en computer til at skelne ud fra billeder med 75% succes, men analysen af, hvordan den lykkedes med så høj succesrate afslørede, at det var ud fra kulturelle markører (fx frisure eller tøj).

flinkefinn skrev, 1 time siden:

1000 kr extra for alt uden .

Jeg spurgte kun om CIM, og det var 200.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkefinn skrev, den 1.8.2021 at 11:10:

besøger hende nok en af dagene .

Hvad fik du så ud af det besøg? Jeg kan se at hun nu har skiftet navn, udskiftet nogle af billeder men ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...