Hop til indhold
Guest Aalborg

Hedemannsgade 4, 8000 C

Recommended Posts

Beklager.

Jeg håber ikke, jeg fornærmer alle de fans, jeg kan læse, der er af stedet. Jeg havde for nogle dage siden en halvdårlig oplevelse på stedet. Jeg havde ved tilfældighedernes spil fået et par timer til overs i Aarhus, så Hedemans gade blev besøgt.

Jeg var så opstemt og forventningsfuld, at jeg ikke fik præmisserne aftalt helt nøjagtigt inden.

Jeg endte med at betale 1300 kr. for ½ time dårlig massage og samleje med meget dårlig indlevelse.

Øv.

Jeg spørger mig selv. Kan en gammel mand ikke blive klogere?

Jeg tror, jeg er færdig med thaisex.

Det må være danske piger for eftertiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager.

Jeg håber ikke, jeg fornærmer alle de fans, jeg kan læse, der er af stedet. Jeg havde for nogle dage siden en halvdårlig oplevelse på stedet. Jeg havde ved tilfældighedernes spil fået et par timer til overs i Aarhus, så Hedemans gade blev besøgt.

Jeg var så opstemt og forventningsfuld, at jeg ikke fik præmisserne aftalt helt nøjagtigt inden.

Jeg endte med at betale 1300 kr. for ½ time dårlig massage og samleje med meget dårlig indlevelse.

Øv.

Jeg spørger mig selv. Kan en gammel mand ikke blive klogere?

Jeg tror, jeg er færdig med thaisex.

Det må være danske piger for eftertiden.

Du burde vide, at de er AGF-fans og at komme iført en AaB-trøje koster. Kom igen :-P

Bortset fra det, må du have været meget uheldig, da stedet ellers er i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var fordi her den anden dag og fik en ok oplevelse.

 

Kom ind og aftalte 1200,- for en times massage og efterfølgende sex.

Jeg gav hende 1500,- og hun gik ud for at veksle.

 

Massagen var god og nærværende. Ikke for blød og ikke for hård, og med et par bløde strøg de rigtige steder.

 

Efter ryggen kom turen til fronten og jeg lå med fuld rejsning og ventede spændt. Efter benene og brystet var ordnet fik hun smurt lidt olie på drengen og kiggede mig i øjnene og ville sætte gummi på. Jeg bad hende om at sutte boller og lidt modvilligt gik hun i gang - jeg fik hende forsigtigt trykket længere ned mod området under bollerne og fik hende lovet at hun kunne beholde byttepengene fra de 1500,- hvis hun gav mig en tur dernede. Det gjorde hun så :)

 

Efter lidt sutten og kneppen i forskellige stillinger ville jeg gerne fyren den af i munden på hende og det var hun ikke helt med på før jeg lovede hende 500,- ekstra. Så tog hun også hele ladningen i munden og hostede en del efter... 

 

Alt i alt en ok oplevelse med en sød pige der smilede og var nærværende til trods for mine krav.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse purednif ! Nam , som I kan læse om i ny tråd under efterlysninger, er bare desværre forsvundet ! Gud hvor jeg dog håber hun dukker op igen...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var søndag eftermiddag på besøg på Hedemannsgade. Og det var som sædvanlig en fornøjelse

 

Fik en god massage. Ikke særlig hård, men det passede mig fint. Det hele sluttede så med det obligatoriske håndarbejde, som var noget af det bedste, jeg har fået længe. God pirring inden der for alvor blev taget ved. Pigen hedder Is og hun skal fremhæves for at have nogle overordetlig dejlige bryster. En god stor håndfuld med dejlige store, stive brystvorter.

 

Men desværre var vi bagefter uenige om betalingen. Da hun spurgte til "ekstra" startede hun på 700, men standardprisen er jo 600, så det sagde jeg og er 100% sikker på at det blev accepteret. Hendes danske/engelske et ikke altid nemt at forstå. Bagefter mente hun så vi var enige om 700 blandt andet fordi jeg havde fået lov at mærke hende på brysterne. Under håndarbejdet blev der dog slet ikke nævnt andre priser og det var hende selv der førte min hånd op til brysterne og bad mig om attage hendes top ned over dem.

 

Så en anden gang vil jeg være sikker på prisen, så hverken hun eller jeg bliver skuffede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Liderbukken, så skulle den nye være blevet testet for første gang. ;-) Kunne dog godt lige tænke mig at spørge til nogen ting. Kunne du beskrive Is lidt mere ? Slank, ca. alder, og ikke mindst evner i indlevenhed ? Nævn gerne flere ting hvis det er relevant. På forhånd mange tak ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var almindelig slank, som thaikvinder som oftest er. Alderen var vel midt i 30'erne. Hun gav et rigtig godt HJ, som ikke bare var hurtigt frem og tilbage, men med god pirring. Men det er jo begrænset hvor meget man kan indleve sig i lige præcis det.

Hun nævnte noget om, at der var kommet en eller to nye piger som afløser for Nam. Kan ikke huske om det var en eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have fulgt denne tråd et stykke tid, besøgte jeg Hedemannsgade for første gang tidligere på ugen. Jeg blev mødt af en flot ung pige som jeg vil tro er midt i 20'erne. 

 

Vi blev enige om en fuld body to body massage. Hendes massage var udmærket, men ret blød. Hun var til gengæld, meget berøringsvenlig under hele massagen. Hun har en utrolig flot og stram numse som jeg i hvert fald ikke kunne holde fingerne fra. 

 

Efter massage af bagsiden, blev jeg vendt rundt. Her blev det til en fuld GFE oplevelse. 

 

Jeg vender nok tilbage til denne søde pige, som fortalte hun hedder nek (om det staves sådan ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige fået løsnet de sammekrampede muskler ved besøg i Hedemannsgade.

Hilste på den nye massør som startede i søndags.

Det var ikke hende der masserede mig, men hold da op en ung babe. Flot, meget flot og først i 20' erne vil jeg vurdere. Fik ikke hendes navn, men det var ikke den ovenfor omtalte Nek.

Så drenge - ahmmm, afsted I må på raske fjed. Og at fortælle efterfølgende, ikk?

Ingen anmeldelse af mit besøg idag. Det ville blot være en gentagelse af tidligere, og det vil jeg ikke kede jer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg var omkring Hedemannsgade idag og havde glædet mig til at få massage af en flot, ung thai pige. Men ak og ve. Kan slet ikke genkende alle kommentarerne om flotte, unge piger. En slidt, meget træt udseende (så ud som om hun lige var vågnet) thai åbnede døren og forsikrede mig om, at hun var den eneste, som var på vagt idag. 

 

Jeg skred med det samme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var omkring Hedemannsgade idag og havde glædet mig til at få massage af en flot, ung thai pige. Men ak og ve. Kan slet ikke genkende alle kommentarerne om flotte, unge piger. En slidt, meget træt udseende (så ud som om hun lige var vågnet) thai åbnede døren og forsikrede mig om, at hun var den eneste, som var på vagt idag.

Jeg skred med det samme igen.

Du er ikke så heldig med dine thai besøg. De par af dine anmeldelser jeg har læst, har du mødt trætte ældre thai piger, på de steder vi andre møder søde pæne ditto. Læsøgade f.eks.

Det er sgu lidt sært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Du er ikke så heldig med dine thai besøg. De par af dine anmeldelser jeg har læst, har du mødt trætte ældre thai piger, på de steder vi andre møder søde pæne ditto. Læsøgade f.eks.

Det er sgu lidt sært.

 

Jeg forstår det heller ikke. Men brand ærgerligt er det sgu...

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Har lige fået løsnet de sammekrampede muskler ved besøg i Hedemannsgade.

Hilste på den nye massør som startede i søndags.

Det var ikke hende der masserede mig, men hold da op en ung babe. Flot, meget flot og først i 20' erne vil jeg vurdere. Fik ikke hendes navn, men det var ikke den ovenfor omtalte Nek.

Så drenge - ahmmm, afsted I må på raske fjed. Og at fortælle efterfølgende, ikk?

Ingen anmeldelse af mit besøg idag. Det ville blot være en gentagelse af tidligere, og det vil jeg ikke kede jer med.

 

Jeg var dernede i denne uge og blev mødt af Anna, en sød, meget pæn, ung pige. Alder, tjaeh det er nok først i 20'erne.

 

Så det passer meget godt med Aarhuselsker beskrivelse.

 

Hun gav god, en noget blid, massage. Efterfølgende happy end var også rigtig fin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er lige komme tilbage fra en besøg hos anna, og kan kun give aros ret, hun gav en meget blid massage men dog rigtig god og kunne også tage fat hvis det var nødvendigt, men en rigtig lækker massage. så kommer helt sikkert igen. fik dog kun massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Hedemannsgade 4 idag, og er så "tilbage" efter godt 6 måneders pause fra bordeller og massagebrikse :smile:

 

Og sikke en velkomst jeg har fået.

 

Den pige jeg fik massage af på Hedemanssgade hedder "Jeanie", og er klart den flotteste Thai pige jeg nogensinde har set - inklusiv de Thai piger jeg har set i diverse kulørte film i gennem årene. 

 

Hun er nok i starten 20'erne, men det er jo svært at sige med sikkerhed.

 

Hendes krop er perfekt, intet fedt, ingen strækmærker, fantastiske naturlige bryster og ikke mindst det smukkeste ansigt ... hun er tilmed rigtig sød og smilende.

 

Bevares, jeg har nok været en smule trængende efter pausen, men det var intet mindre end fantastisk.

 

Hun krævede 1500 for hele pakken, hvilket nok var mere end jeg havde regnet med, og jeg havde nok takket nej (yea rite) hvis det ikke lige var hende.

 

Hun sagde at hun ikke arbejdede ret mange dage, så hvis man ville være sikker skal man ringe og aftale tid med "mutter".

 

Gør det folkens ... og fortæl mig så om det bare var mine "hormoner" der spillede mig et puds idag.

 

/M

 

 

Redigeret af mesteryowda

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det er en blindgyde at skrue prisen op ,de sorterer sig selv fra med mindre i betaler den vilde overpris :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...