Hop til indhold
Qwas

Anbefaling: New beauty Mia i Fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/322087

Ved ankomsten blev jeg glædeligt overrasket over at se, at Mias billeder var vellignende. Alting sidder flot, som det skal. 

Efter et hurtigt bad gik vi i gang med kys og kram, og vi blev begge hurtigt nøgne. Hun vendte sig om, og jeg kunne nyde hendes krop bagfra. 

Hendes bryster er et kapitel for sig. Naturlige, bløde, flotte, store mørke suttevenlige brystvorter. Jeg fik også et godt stående blowjob. 

Herefter ned på sengen med flere gensidige kærtegn, en slikketur til hende, som hun virkede til at nyde. Så til den store finale: Først hende øverst, og derefter mig, hvorefter jeg måtte kapitulere i forløsning. 

Hun fortalte, at hun bor i Barcelona. Jeg fik ikke spurgt til hendes rødder, men jeg gætter på noget mere sydamerikansk. Lækkert, eksotisk fra øverste skuffe. Jeg kunne absolut godt finde på at gentage besøget, hvis jeg får muligheden. 
https://annoncelight.dk/showad/322087

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af @Qwas' gode anmeldelse aflagde jeg i dag Mia et besøg. Det var faktisk mit første besøg i halvandet år, efter en lang Corona-pause, og jeg havde overvejet meget hvem jeg skulle besøge. Hvor er jeg glad for, at det blev Mia.


Hun ser fantastisk ud, bedre end på billederne: En høj, slank modelbabe med store naturlige bryster, latinakurver, smukt ansigt og fyldige læber. Og så er hun sød og udviser et sjældent set engagement. Jeg tror ikke billederne er af hende, men er i tvivl. Under alle omstændigheder er hun smukkere irl.


Efter et hurtigt bad vendte jeg tilbage til soveværelset, hvor vi drak et glas vin af den flaske, som jeg havde medbragt. Hun begyndte at nusse mig, vi kyssede, og hun kyssede passioneret tilbage.
Herefter tog det ene det andet, slikketur til hende, 69, pussyslide på hendes initiativ, cowgirl, doggystyle og finale i missionæren, hvor jeg kneppede hende langsomt til jeg kom. Hele vejen igennem var hun 100 procent på med dybe tungekys, ægte klynkelyde og højt engagement.


Det er meget længe siden jeg har oplevet noget så godt. Ikke bare på grund af Coronapause, men i det hele taget.


Derudover taler hun godt engelsk og er rigtig sød at snakke med. Hun kunne være glimrende selskab til en dinnerdate.


Det er hendes sidste dag i Fredericia i dag. Hvor hun derefter skulle hen, fik jeg ikke fat på, men hun kommer muligvis tilbage til Fredericia, fortalte hun.
Jeg håber at kunne besøge hende igen.
Hun er midt i 20'erne og fra Barcelona, men med sydamerikanske familieaner, som @Qwas havde gættet.


Jeg kan næsten ikke fatte, hvordan en blændende smuk pige i 20'erne kan udvise så meget engagement i sexen med en mand som mig, som er mere end 30 år ældre og halvvejs på vej til at kunne være hendes bedstefar. ;)
Hun er en usædvanlig dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja! Også mig :-) Jeg prøvede faktisk at få tid hos hende tidligere på ugen, men hun havde desværre ikke tid, da jeg havde. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...