Hop til indhold
Guest Mikkel34

Klubber

Recommended Posts

Guest Mikkel34

Hej jeg er ny på dette område, men har hørt at man i Tyskland kan betale et beløb også er der fri afbenyttelse af pigerne, hvor kan i anbefale og hvor langt er der fra den danske grænse? Kræver det vej afgift? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 5 timer siden:

Hej jeg er ny på dette område, men har hørt at man i Tyskland kan betale et beløb også er der fri afbenyttelse af pigerne, hvor kan i anbefale og hvor langt er der fra den danske grænse? Kræver det vej afgift? 

Den type klubber blev forbudt for nogle år siden. Så du er for sent på den til den type oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Okay men har de ikke fundet en anden løsning så? Eller hvor prisen bare er tilsvarende:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel34 skrev, den 31.7.2021 at 18:05:

Okay men har de ikke fundet en anden løsning så? Eller hvor prisen bare er tilsvarende:razz:

Jo, du betaler entré og får samtidig nogle jeton eller billetter, som bruges til betaling hos pigerne.

Jeg har haft mange gode oplevelser med det og er enig i, at det er at betale når man kommer - og så har til et antal piger inkl. er fedt!

Sidst i Osnabrück var en af pigerne så dejlig, at jeg ikke gad flere - jeg havde billetter til 2 endnu, men gav alle tre til hende :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...