Guest Voli Skrevet 31. Juli, 2021 I begyndelsen af juli var jeg et smut på Atmos. De var næsten lige genåbnet, så jeg var spændt på om det havde ændret ved noget. Standard med at registrere sig, betale og så i bad. Jeg ankom en torsdag om eftermiddagen, så det var meget begrænset med piger. Der var 4 piger på arbejde på det tidspunkt og jeg var den første kunde, så der var en del konkurrence fra pigerne. Ikke lige det bedste udgangspunkt for mig, da jeg har det bedst med at stå lidt tilbage og observere inden jeg beslutter mig - men det gik. Alle pigerne var ok pæne ( alle rumænske) og mit valg faldt på en tynd blondine som hed Rebecca. Hun tilbyd de fleste ting, men ikke CIM, desværre. Selve akten var ok, og hun kæmpe godt for at tilfredsstille mig. Jeg tænker priserne var meget standard (gave 120 euro for sex og owo). Stedet var pænt og rent, men jeg har stadigvæk Artemiss som min favorit pga antallet af piger. Men en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Qwertyy Skrevet 14. August, 2021 Fedt:) Håber at kunne komme sådanne steder snart:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansa1 15 Skrevet 26. September, 2021 Atmos er da vist hel færdig med efterhånden stribevis af dårlige anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg