Hop til indhold
S1962

Ballevej, bredsten

Recommended Posts

Har aldrig før prøvet de lokale, men hende her overrasker, ingen speciel skønhed men absolut en fin krop, lidt forsigtig også med sex men de plejer at blive bedre og bedre fra gang til gang.

Absolut i den rigtige ende af skalaen og absolut også til en gentagelser. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

...må vi så også få en lidt bedre beskrivelse af pigen?

På forhånd tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du evt. en adresse på stedet ?

Har flere gange kørt og kigget efter det, men det er ikke lykkedes mig at finde det.

det er et grålig hus der ligger for sig selv på højre side når du kommer fra bredsten :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thailisten Vest viser 2 klinikker på Ballevej ved Bredsten. Jeg ved ikke om det er en fejl, men det er da rart at vide om det er den rigtige klinik før man bestiller en gang bum bum :D

Desværre lidt for langt væk for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var igår en tur forbi Ballevej 93. jvf. nedenstående annonce

 

https://annoncelight.dk/annonce/109615/vejle-bredsten-thaimassage

 

Ringede til nummeret fik en telefonsvarer der fortalte at der var to piger på stedet.

Kørte derhen, der blev åbnet af en ældre men pæn thaipige (omkring 40).

 

Hun var alene, så udvalget var ikke så stort.

Indenfor er det meget pænt indrettet, ikke nedslidt som mange andre steder. Udefra kunne huset godt trænge til en krlig hånd.

 

Fik en menu stukket i hånden, hvor der mest var lagt vægt på andre ydelser end thai massage.

 

Jeg valgte en gang fransk til 600 dask.

Selvom der i annoncen står at de tilbyder græsk, så stod det ikke på hendes menukort.

 

Var hurtig ude og få vasket de nedre regioner, kom op på massage briksen hvor hun så gik igang med at få javertussen klar.

Gummiet kom hurtigt på og hun fik den så helt stiv.

 

Selve BJ'et var middelmådigt, hun brugte hænderne alt for meget. Der var ikke problemer med at få lov til at gramse på hende imens.

 

Hun var meget flink, og virkede ikke til at skulle stresse igennem forløbet og have en ud af døren hurtigst muligt.

 

Men 600 kr. er for meget for et BJ i den kvalitet.

 

 

Redigeret af al3000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal en tur til fyn her om et par uger og kunne godt finde på at lægge vejen forbi på vej hjem

 

Men da det er lidt en omvej hjem så vil jeg gerne lige hører om der har været nogen der fornyelig, kørt forbi eller bare ringet til dem som kan fortælle noget nyt om stedet?

 

Det er enten her eller forbi Kat i Randers men det her lyder lidt mere spændende da de skriver de har mulighed for græsk.

 

 

 

Håber der er nogle som ved noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...