S1962

Ballevej, bredsten

13 indlæg i denne tråd

du har ret jeg undskylder mange gange, har kun været der en gang for længe siden mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var igår en tur forbi Ballevej 93. jvf. nedenstående annonce

https://annoncelight.dk/annonce/109615/vejle-bredsten-thaimassage

Ringede til nummeret fik en telefonsvarer der fortalte at der var to piger på stedet.

Kørte derhen, der blev åbnet af en ældre men pæn thaipige (omkring 40).

Hun var alene, så udvalget var ikke så stort.

Indenfor er det meget pænt indrettet, ikke nedslidt som mange andre steder. Udefra kunne huset godt trænge til en krlig hånd.

Fik en menu stukket i hånden, hvor der mest var lagt vægt på andre ydelser end thai massage.

Jeg valgte en gang fransk til 600 dask.

Selvom der i annoncen står at de tilbyder græsk, så stod det ikke på hendes menukort.

Var hurtig ude og få vasket de nedre regioner, kom op på massage briksen hvor hun så gik igang med at få javertussen klar.

Gummiet kom hurtigt på og hun fik den så helt stiv.

Selve BJ'et var middelmådigt, hun brugte hænderne alt for meget. Der var ikke problemer med at få lov til at gramse på hende imens.

Hun var meget flink, og virkede ikke til at skulle stresse igennem forløbet og have en ud af døren hurtigst muligt.

Men 600 kr. er for meget for et BJ i den kvalitet.

Redigeret af al3000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal en tur til fyn her om et par uger og kunne godt finde på at lægge vejen forbi på vej hjem

Men da det er lidt en omvej hjem så vil jeg gerne lige hører om der har været nogen der fornyelig, kørt forbi eller bare ringet til dem som kan fortælle noget nyt om stedet?

Det er enten her eller forbi Kat i Randers men det her lyder lidt mere spændende da de skriver de har mulighed for græsk.

Håber der er nogle som ved noget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu