Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Roger Rabbit
Ham der gutten skrev, for 5 timer siden:

Det ville være nemmere for andre hvis du tilføjede et link

… og et bynavn i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMSede med hende under lukningen, fik indtryk af hustler. Desuden er 1500 + transport lige højt nok for thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 3 timer siden:

Jeg tog chancen og prøvede hende i går

Det gjorde hun nu ganske godt, og Ja hun er skinny og meget stram..

Kan du fixa en länk så att vi andra vet vem du pratar om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Fullständigt meningslös efterlysning.

Förvisso ett namn, men inget namn på salong, inget namn på ort, stad, eller del av Själland, och ingen länk.

Är det ett skämt eller smygreklam?     Ett är säkert, det är slöseri med läsarnas tid.

Tråden är anmäld som Spam.

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 27 minutter siden:

Fullständigt meningslös efterlysning.

Förvisso ett namn, men inget namn på salong, inget namn på ort, stad, eller del av Själland, och ingen länk.

Är det ett skämt eller smygreklam?     Ett är säkert, det är slöseri med läsarnas tid.

Tråden är anmäld som Spam.

Klovn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 6 timer siden:

Klovn...

Seriøst?

Du bidrager jo med intet viden - selv ikke når du pænt bliver spurgt. "Skinny og stram" samt et navn uden link, område, services og priser eller øvrige detaljer.

Hvis du ønsker at hjælpe, så hjælp. Hvis du IKKE ønsker at hjælpe så lad være. Men lad være med at blive sur, når folk er ærgerlige over at du ikke giver noget information.

Personligt er jeg stadigvæk interesseret i hvor hun holder til, hvilken service du fik, hvad du fik og et link vil være rart - hvis du vil være så venlig.

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 9 timer siden:

Klovn...

Husk lige på at du har accepteret EG'S regelsæt.

Her har jeg til hjælp for dig kopieret følgende:

10. Upassende adfærd

10.1 Enhver form for upassende adfærd kan medføre karantæne eller udelukkelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Seriøst?

Du bidrager jo med intet viden - selv ikke når du pænt bliver spurgt. "Skinny og stram" samt et navn uden link, område, services og priser eller øvrige detaljer.

Hvis du ønsker at hjælpe, så hjælp. Hvis du IKKE ønsker at hjælpe så lad være. Men lad være med at blive sur, når folk er ærgerlige over at du ikke giver noget information.

Personligt er jeg stadigvæk interesseret i hvor hun holder til, hvilken service du fik, hvad du fik og et link vil være rart - hvis du vil være så venlig.

Tak.

Link er i tråden så kig der, hun tilbyder FP af 30 min. og 1 time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 9 timer siden:

Link er i tråden så kig der, hun tilbyder FP af 30 min. og 1 time. 

Du har inte givit någon länk. Däremot har en annan användare kommit med förslag på länkar och frågat dig om det är rätt. Du har sen inte svarat, så hur ska vi veta om det är rätt länk? Tror du att vi sitter och frågar bara för att jävlas med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 13 minutter siden:

Du har inte givit någon länk. Däremot har en annan användare kommit med förslag på länkar och frågat dig om det är rätt. Du har sen inte svarat, så hur ska vi veta om det är rätt länk? Tror du att vi sitter och frågar bara för att jävlas med dig?

Det er korrekt link, så hvorfor skulle jeg slå et mere op..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 8 minutter siden:

Det er korrekt link, så hvorfor skulle jeg slå et mere op..?

Kanske för att någon frågade dig om det var rätt länk? Ock kanske för att en annan användare skrev att det var fel länk? Uppenbarligen är det fler än jag som inte fattat vem du pratar om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Låt oss alla ignorera denna tråd fullständigt, den är körd långt av spåret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youmee111 skrev, for 22 timer siden:

Klovn...

Trådstarter får I ikke mere at se i denne tråd. Han har ligeledes fået advarsel. Lad os huske at skrive pænt til hinanden. 
 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...