Hop til indhold
Rvm17

HUNDIGEmøgtøsen

Recommended Posts

Er hun seriøs ?.....har forsøgt at ringe en del gange og hun har svaret på sms, at hun havde for travlt. Muligvis okay, men er der nogen der har mødt hende for nyeligt ?

Kan hun tage anal mod merpris ?

https://annoncelight.dk/showad/276094

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt hende herinde tidligere hvor hun kørte ud med en mand til dogging. Hun tilbyder mig bekendt lige det hun skriver i annoncen og altså ikke anal, ikke sms osv osv.

jeg er også kørt forgæves en gang så lidt op og ned tror jeg efter hun er alene.

hun er en super sexet kvinde og sexen er dejlig fræk.

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Rvm17 skrev, for 7 timer siden:

Er hun seriøs ?.....har forsøgt at ringe en del gange og hun har svaret på sms, at hun havde for travlt. Muligvis okay, men er der nogen der har mødt hende for nyeligt ?

Kan hun tage anal mod merpris ?

https://annoncelight.dk/showad/276094

Jeg kan sige, at hun hverken modtager anal, samt sms, hun er seriøs nok..

Jeg har for en måned siden, haft kontakt, efter mange forsøg, hun troede at jeg ikke var seriøs med at mødes med hende, men jeg fortalte, at jeg var i området, men jeg fik en aftale i hus, hun mødte op på det aftalte sted og tidspunkt, gik en tur, når vi så var alene, stiller hun sig i stilling og jeg stak pikken op i hende og hun er rigtig lækker, pæn krop og dejlig fisse..

Efter jeg havde tømt pungen, stod vi og snakkede, jeg fortalte at jeg selv var opvokset i Greve, vi snakker, hun sagde at hun fik mange opkald ,men folk møder ikke op, de ved ikke hvad de går glip af.

Skal helt sikkert få en ny aftale med hende igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt underlig annonce hvad betyder "AFTALER FOR ANDRE DAGE LAVER DU HOS HENDE DEN ANDEN DU VED ;-)" ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 8 minutter siden:

Lidt underlig annonce hvad betyder "AFTALER FOR ANDRE DAGE LAVER DU HOS HENDE DEN ANDEN DU VED ;-)" ? 

Hun ønsker vel kun opkald omkring den tid hun skriver i annoncen. Så du skal ikke ringe,og spørge om hun har tid onsdag i næste uge. Hvis hun har skrevet besøg mig IDAG fra kl 21. Blot sådan jeg læser annoncen.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
pacer skrev, for 3 timer siden:

Hun mener at hun ikke laver aftaler, til andre dage, kun på selve dagen hun har sin annonce aktiv på annonclight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
nylonfyr skrev, for 5 timer siden:

Hej. Er hun også frækt klædt på med nylonstrømper ? 

Nej, hun har sommerkjole på eller en lang en på, som du kan langsomt trække op og efterfølgende kneppe hende i doggy, dog uden at røre, slikke hendes fisse, som ellers jeg tror er dejlig at slikke.. Og ja, hun er glat barberet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener at have set hun sutter uden for 300 ekstra ?

Jeg er med på hun er en No Nonsens type, men ville sgu’ gerne give lidt ekstra for at få hende i stiletstøvler og lak-/skind-nederdel : )

Del dette indlæg

Link til indlæg

For godt to års tid siden plejede hun at hygge ud fra et motel-værelse i Hundige/Greve-egnen, og der fik den ellers ik for lidt med halve timers bookinger.. Dælme nogle gode minder, men de  nuværende 1200 for kun doggy-dogging er lidt stejlere end budgettet tillader.. Hvor jeg dog godt gad! :P

Savner sandelig ogs den 'stodder rabat' jeg optjente ;)

Hun er virkelig en kneppedukke - meget anbefalesesværdig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...