karlosen 1 Skrevet 30. Juli, 2021 (edited) Er der nogen der har erfaring med signe1994? et eller andet siger mig hun kunne være ude på snyde. Prisen hun går med på er ikke særlig høj, og de billeder hun har vist mig uden for sd, kunne godt være den samme som billedet på sd, men er ikke sikker. Link til profil: https://sugardaters.com/da/profile/ykzAJwmkRB Redigeret 30. Juli, 2021 af karlosen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 31. Juli, 2021 Har, indtil videre, haft en ganske kort dialog med hende. Håber på mere kontakt, så jeg enten kan be - eller afkræfte din formodning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 31. Juli, 2021 Snadremanden skrev, for 3 timer siden: Har, indtil videre, haft en ganske kort dialog med hende. Håber på mere kontakt, så jeg enten kan be - eller afkræfte din formodning. Indtil videre deler jeg din bekymring. Hun er ikke til kontanter, men til overførsel. Somethings smelly, men afventer igen yderligere kontakt … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 281 Skrevet 31. Juli, 2021 Snadremanden skrev, for 8 timer siden: Indtil videre deler jeg din bekymring. Hun er ikke til kontanter, men til overførsel. Somethings smelly, men afventer igen yderligere kontakt … Elsker piger som laver en overførsel til mig inden hun kommer. Pigen sender lige 500kr til mig, som en slags garanti eller dispositum for at jeg ikke spilder min tid og venter på en flaky sugarbabe Pigen får selvfølgelig beløbet tilbage når hun er blevet gennemkneppet! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 36 Skrevet 1. August, 2021 Hun prøvet rigtig meget at få noget ud af mig uden held. big time scammer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugardaddy4793 Skrevet 1. August, 2021 ´ja blev blokket da jeg ikke ville overføre til "hende" på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg