Hop til indhold
Guest Mellemben

Finn tråden

Recommended Posts

Guest Mellemben

Hej Eroguide, jeg er ny herinde som nok fremgår tydeligt og jeg risikere nok at falde lidt ved siden af da jeg er ny og uerfarne, jeg har dog læst med meget længe

I dag læser jeg den værste tråd i mands minde, midt i læsningen forsvinder tråden og måske også det bedste såfremt det gælder alle herinde eller sker det blot for ny bruger

Der var en grund til jeg kaldte titlen for Finn tråden

Mvh undertegnet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej,  Det er kun fordi "de grønne" gør et stort frivilligt ULØNNET arbejde, (som de har SÅ travlt med at pointere).   Derfor vælger de den lette løsning at fjerne eller blokere brugeren.

Så nej, det er ikke fordi man er "ny" brugere...:rolleyes: Finn var jo bare en troll :D

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mellemben skrev, for 1 time siden:

Hej Eroguide, jeg er ny herinde som nok fremgår tydeligt og jeg risikere nok at falde lidt ved siden af da jeg er ny og uerfarne, jeg har dog læst med meget længe

I dag læser jeg den værste tråd i mands minde, midt i læsningen forsvinder tråden og måske også det bedste såfremt det gælder alle herinde eller sker det blot for ny bruger

Der var en grund til jeg kaldte titlen for Finn tråden

Mvh undertegnet

Velkommen til 

Finn tråd er slettet. 
Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben

Om jeg fatter noget, allerede idag og inden for kort tid, popper der igen en ny Trold op (tråd er naturligvis slettet) men tænker som ny, hvad F sker der lige for mennesker?

Hvad får folk til at ødelægge Eroguide, er det penge eller mangel på fantasi (åh jo fantasien fejler åbenbart ikke) men hvor er det ærgerligt at rigtig mange herinde spilder deres energi på noget ligegyldigt og måske endda havde været bedre stillet foruden, den pågældende tråd jeg omtaler var bestemt dødbringende fra første indlæg men hvorfor?

Beklager hvis jeg som ny falder ved siden af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...