Hop til indhold
Guest Ny startegi

Araber piger søges

Recommended Posts

Guest Ny startegi

Hey 

Jeg var ude og gå med hunden her i eftermidag på Amager og her er godt nok mange smukke unge araber piger .

Jeg ved ikke hvorfor disse piger tænder mig vildt, med det gør det altså ....

Nogen herinde som kan anbefale en arabisk ung pige ?

På forhånd tak .

Redigeret af Ny startegi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arabiske piger. Høj som lavere. Slank som lidt mere over hofterne, må ikke rigtig være i branchen for deres brødre, forældre osv. 

Der er nogle få som bryder med hele skidtet og finder glæde ved branchen, men primært er det vist et no-go at diskutere det foran kaffebordet i diverse hjem.

Men ja. Deres mørkebrune øjne, lange øjenvipper og ofte lange skinnende mørke/sorte hår og mandelformede ansigt kan få enhver mand til at kigge efter dem, når de intenst kigge på dig og giver et lille smil..Ofte mere sensuelle og feminine i deres bevægelser, og med deres fake-guldsmykker som står godt til deres gyldenbrune hud, end danske piger på samme alder?

De er ikke rigtig at finde på de etablerede danske lysthuse og så alligevel.

Danske Aya og ligeledes danske men med egyptiske rødder, Jasmin, har vagt ved Lyngbyvejen.

https://70210026.dk/piger

Mens Danske Smukke Dina med rødder i Syrien har vagt på Romantica ved Nordhavn Station.

http://romantica.dk/profil.php?id=46

Fælles for pigerne er at de ofte kun modtager "Skandinaviske Gentlemen" og ikke for at starte en krig, så forstår man pigerne når man ser på hvor let antændelige hankønnet ofte er i Mellemøsten.....og har taget disse træk med til vesten.

Håber flere piger med rødder i Arabien/Mellemøsten vil overveje og i det mindste undersøge branchen for muligheder, da smukke piger altid er populært hos undertegnede og en fantastisk måde at supplere SUen på eller spare op til livets nødvendigheder.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 11 minutter siden:

Arabiske piger. Høj som lavere. Slank som lidt mere over hofterne, må ikke rigtig være i branchen for deres brødre, forældre osv. 

Der er nogle få som bryder med hele skidtet og finder glæde ved branchen, men primært er det vist et no-go at diskutere det foran kaffebordet i diverse hjem.

Men ja. Deres mørkebrune øjne, lange øjenvipper og ofte lange skinnende mørke/sorte hår og mandelformede ansigt kan få enhver mand til at kigge efter dem, når de intenst kigge på dig og giver et lille smil..Ofte mere sensuelle og feminine i deres bevægelser, og med deres fake-guldsmykker som står godt til deres gyldenbrune hud, end danske piger på samme alder?

De er ikke rigtig at finde på de etablerede danske lysthuse og så alligevel.

Danske Aya og ligeledes danske men med egyptiske rødder, Jasmin, har vagt ved Lyngbyvejen.

https://70210026.dk/piger

Mens Danske Smukke Dina med rødder i Syrien har vagt på Romantica ved Nordhavn Station.

http://romantica.dk/profil.php?id=46

Fælles for pigerne er at de ofte kun modtager "Skandinaviske Gentlemen" og ikke for at starte en krig, så forstår man pigerne når man ser på hvor let antændelige hankønnet ofte er i Mellemøsten.....og har taget disse træk med til vesten.

Håber flere piger med rødder i Arabien/Mellemøsten vil overveje og i det mindste undersøge branchen for muligheder, da smukke piger altid er populært hos undertegnede og en fantastisk måde at supplere SUen på eller spare op til livets nødvendigheder.

Kære ppd:)

- -  et godt velskrevet indlæg om de kønne - skønne - dejlige  arabiske piger:wub: som der er for få af.

Mvh

N T

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 2 timer siden:

Hey 

Jeg var ude og gå med hunden her i eftermidag på Amager og her er godt nok mange smukke unge araber piger .

Jeg ved ikke hvorfor disse piger tænder mig vildt, med det gør det altså ....

Nogen herinde som kan anbefale en arabisk ung pige ?

På forhånd tak .

Hejsa.

Du kunne snildt smutte forbi Aisha, som er en 100 % ægte Arabisk lækkerbidsken :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Seductiongirls skrev, for 2 minutter siden:

Hejsa.

Du kunne snildt smutte forbi Aisha, som er en 100 % ægte Arabisk lækkerbidsken :biggrin:

Ved du hvad ? Det vil jeg 100 procent gøre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 29 minutter siden:

Ved du hvad ? Det vil jeg 100 procent gøre ;)

Det kan du roligt gøre…super smuk og forstår at tilfredsstille en mand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...