Hop til indhold

Covid-19 test til besøg på klinik/thai

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan se, at mange af thai stederne stadig skriver 72 timers gammel test. 

1) Er det ikke forøget til 96 timer (med test-coronapassets gyldighedsforlængelse)?
2) Pussygalores skriver fx at folk skal være færdigvaccinerede. Er det ikke godt nok med et "1. stik + 2 uger"-pas? Eller er kravene skærpede til massageklinikker?

Tak på forhånd!

Skrevet
nøddehaven skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan se, at mange af thai stederne stadig skriver 72 timers gammel test. 

1) Er det ikke forøget til 96 timer (med test-coronapassets gyldighedsforlængelse)?
2) Pussygalores skriver fx at folk skal være færdigvaccinerede. Er det ikke godt nok med et "1. stik + 2 uger"-pas? Eller er kravene skærpede til massageklinikker?

Tak på forhånd!

Ja det er rigtig nok, det er 86 timer pdr test holder og for de fleste piger, ønsker at man har fået begge stik for deres og din egen sikkerheds skyld.. Og nej, massageklinikker bestemmer selv hvad de forlanger at se, bevis på om du er testet fri for Corona..

Skrevet

De forskellige steder jeg har været de spurgte overhoved ikke om hverken test eller Corona pass

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.