nøddehaven 369 Skrevet 30. Juli, 2021 Jeg kan se, at mange af thai stederne stadig skriver 72 timers gammel test. 1) Er det ikke forøget til 96 timer (med test-coronapassets gyldighedsforlængelse)? 2) Pussygalores skriver fx at folk skal være færdigvaccinerede. Er det ikke godt nok med et "1. stik + 2 uger"-pas? Eller er kravene skærpede til massageklinikker? Tak på forhånd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 30. Juli, 2021 nøddehaven skrev, for 15 minutter siden: Jeg kan se, at mange af thai stederne stadig skriver 72 timers gammel test. 1) Er det ikke forøget til 96 timer (med test-coronapassets gyldighedsforlængelse)? 2) Pussygalores skriver fx at folk skal være færdigvaccinerede. Er det ikke godt nok med et "1. stik + 2 uger"-pas? Eller er kravene skærpede til massageklinikker? Tak på forhånd! Ja det er rigtig nok, det er 86 timer pdr test holder og for de fleste piger, ønsker at man har fået begge stik for deres og din egen sikkerheds skyld.. Og nej, massageklinikker bestemmer selv hvad de forlanger at se, bevis på om du er testet fri for Corona.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solman174 23 Skrevet 30. Juli, 2021 De forskellige steder jeg har været de spurgte overhoved ikke om hverken test eller Corona pass 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg