Hop til indhold
Soothsayer

Hot summer with Melissa in Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323435

Besøgte Melissa her til morgen, så dugfrisk reportage fra en adresse tæt på TV2.

Var samme sted som jeg besøgte Lucy dog havde Melissa vundet i værelseslotteriet og slap for det lille sauna værelse. Men der er stadigvæk varmt i hendes rum og der var gang i ventilator og der blev indtaget væske efter "kampen".

Blev taget imod af Melissa som var i godt humør og glemte at bede mig om penge :???: før hun var tæt på at gå i gang, håber man lidt for pigen at det var en svipser, da det nok godt kan give lidt ballade når man ikke kender folk.

Hun er en sød pige i midt-tyverne, blågråt hår og en dejlig krop med en flot numse og små bryster, der måske lige kan snige sig op til en B-skål.

Hun er meget berørings-villig, men ikke den store kysser, misforstå mig ikke hun kyssede, men hun hengav sig ikke til kysset på trods af at der var tunge og hvad der ellers skulle være, tror hvis jeg skal gætte at hende her helst vil være fri for det. Der manglede ikke kemi mellem os, men tænker at hun syntes det kommer for tæt på og det er fair nok, men det bliver jo ikke en rigtig GFE så.

Sexen var meget ægte og der manglede ikke noget, hun nyder det ellers er hun i hvert fald en meget god skuespiller, naturligt våd og hun havde et par interessante stillinger på repertoiret som jeg ikke så tit har gang i og jeg havde følelsen af der ikke var meget forbudt seksuelt.

Afslutningen var også god, hun giver et godt blow og er god til at forgude penis og tog godt imod afleveringen og slugte også selvom jeg ikke havde betalt for swallow :) så god pige.

Bagefter berørte hun mine muskler i en halv-øm situation, hvilket var en smule mærkeligt når der nu ikke var GFE på bordet, men på ingen måde ubehageligt, bare et mærkeligt skift når det nu havde været mere seksuelt, det vi havde gang i og hun var desuden også rigtigt snaksaglig bagefter.

Jeg kan sagtens anbefale Melissa hun er både sød, sexet og med på en masse. Tænker ikke man går galt i byen mm man forventer kærestesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

må jeg gætte på at der efter dit besøg kom en sms med spørgsmål om du ikke ville skrive en anmeldelse her på forum det fik jeg igår efter jeg var kommet hjem til konen ikke så skide smart af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det gjorde der, nu havde jeg tænkt at skrive en alligevel, så ikke det store problem og jonglerer selv med forskellige numre
 så kan ikke ramme mig på nogen måde, men nej var ikke særligt imponeret af den sms ;)

kingo40 skrev, for 2 minutter siden:

må jeg gætte på at der efter dit besøg kom en sms med spørgsmål om du ikke ville skrive en anmeldelse her på forum det fik jeg igår efter jeg var kommet hjem til konen ikke så skide smart af dem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej og det er lidt træls at det ikke er pigen man skriver med så til tider kan pigen dårligt snakke engelsk når man kommer og ved ikke hvad der er aftalt på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Keep it simple" er altid en god regel i den her verden ;-) ...Lige meget hvem du taler med hyrer du jo ikke en skuespiller, der udfører din fantasi ned til mindste detalje, så ville time-lønnen nok være lidt højere med al den udenads-lære :lol:
...Så er tilfreds hvis jeg får hvad jeg har betalt for i grove træk. Og har endnu ikke oplevet en pige fra de steder, der ikke vidste hvad der skulle ske ;-)  Men hvis du skriver en roman om lingeri, seksuel akt, rollespil og afslutning ville jeg nok vælge en Dansk pige.

kingo40 skrev, for 9 minutter siden:

nej og det er lidt træls at det ikke er pigen man skriver med så til tider kan pigen dårligt snakke engelsk når man kommer og ved ikke hvad der er aftalt på sms

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 30.7.2021 at 14:39:

https://annoncelight.dk/showad/323435

Besøgte Melissa her til morgen, så dugfrisk reportage fra en adresse tæt på TV2.

Var samme sted som jeg besøgte Lucy dog havde Melissa vundet i værelseslotteriet og slap for det lille sauna værelse. Men der er stadigvæk varmt i hendes rum og der var gang i ventilator og der blev indtaget væske efter "kampen".

Blev taget imod af Melissa som var i godt humør og glemte at bede mig om penge :???: før hun var tæt på at gå i gang, håber man lidt for pigen at det var en svipser, da det nok godt kan give lidt ballade når man ikke kender folk.

Hun er en sød pige i midt-tyverne, blågråt hår og en dejlig krop med en flot numse og små bryster, der måske lige kan snige sig op til en B-skål.

Hun er meget berørings-villig, men ikke den store kysser, misforstå mig ikke hun kyssede, men hun hengav sig ikke til kysset på trods af at der var tunge og hvad der ellers skulle være, tror hvis jeg skal gætte at hende her helst vil være fri for det. Der manglede ikke kemi mellem os, men tænker at hun syntes det kommer for tæt på og det er fair nok, men det bliver jo ikke en rigtig GFE så.

Sexen var meget ægte og der manglede ikke noget, hun nyder det ellers er hun i hvert fald en meget god skuespiller, naturligt våd og hun havde et par interessante stillinger på repertoiret som jeg ikke så tit har gang i og jeg havde følelsen af der ikke var meget forbudt seksuelt.

Afslutningen var også god, hun giver et godt blow og er god til at forgude penis og tog godt imod afleveringen og slugte også selvom jeg ikke havde betalt for swallow :) så god pige.

Bagefter berørte hun mine muskler i en halv-øm situation, hvilket var en smule mærkeligt når der nu ikke var GFE på bordet, men på ingen måde ubehageligt, bare et mærkeligt skift når det nu havde været mere seksuelt, det vi havde gang i og hun var desuden også rigtigt snaksaglig bagefter.

Jeg kan sagtens anbefale Melissa hun er både sød, sexet og med på en masse. Tænker ikke man går galt i byen mm man forventer kærestesex.

Thank you for your opinion about our time :wub: It was an amazing time. I hope that we will see each other again and spend a very good time together again <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte at besøge Melissa  i går,  men bliver bedt om at sende en selfie. Det vil jeg altså bare ikke. Jeg kan forstå at nogle også bliver afkrævet billeder fra deres sociale medier.

Sikke et register over fynske liderkarle ( og jo også fra de andre områder pigerne er i). Billed, og måske navn, adresse, familie og venner m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hetrofyn skrev, for 8 timer siden:

Det lød som om hun var en der skulle prøves men Selfie er total no go

Jeg havde det på samme måde, hun er (en af ) min type. Jeg undrer mig vildt over at de åbenbart kan få gæster nok, der accepterer betingelserne. Det virker jo som om mange takker nej til selfies, men der er jo også mange, de åbenbart besøger pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor tit møder du er pige som helt tydeligt viser at sex er sjovt og dejligt?
Det er mit indtryk af Melissa, som godt kunne slappe af og nyde vores møde.
Melissa har en dejlig figur og et charmerende ansigt.
Jeg ville egentlig bare massere hende og opleve hende slappe af og nyde sex, så vi begge to fik en dejlig oplevelse.
Jeg er en hel del ældre end Melissa, som på et tidspunkt gerne ville vide hvor gammel jeg egentlig er.
Det var noget overraskende for hende, men hun var meget indlevende og gav sig selv fuldt ud.
Efter en rigtig god omgang sex gav hun mig en 'high five' som jo nok er den bedste anerkendelse jeg kunne få.
Hun rejser den 11. august, så du må se at få en aftale som du helt sikkert ikke vil fortryde.
Jeg håber at kunne møde Melissa igen, og at hun kommer tilbage til Odense.  

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft en dejlig oplevelse med Melissa. Hun er dejlig og sød at snakke med, men wow hun går til den med blow og klunkerne fik også en slikketur. :D

Hun har også nogle dejlige ungpige bryster og en kælen fisse der elsker at blive slikket, mums ;). En ridetur med doggy og missionærstilling, så måtte jeg overgive mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Melissa. Fin pige, der gør sit bedste for at give en god oplevelse.
Lejlighed er fin, dog måske ikke videre diskret men det var ikke slemt. Blev ikke bedt om nogen selfie.

Havde bestilt en time og kunne ikke få skudt af anden gang, selvom hun gjorde et ihærdigt forsøg.

Eneste minus var at jeg betalte ekstra for blow uden, selvom der står i hendes overskrift at det skulle være standard, som jeg forstår det. Men det var altså med i den liste over ekstra ydelser jeg fik tilsendt. Men jeg ville ikke begynde at diskutere priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Red Stripe skrev, for 2 timer siden:

Blev ikke bedt om nogen selfie

Dejligt at høre. Men hvordan kommer man dog i det gode selskab der undgår selfies. Er du allerede i arkivet? Eller er din tlf. til at spore på navn m.m? Jeg har jo en bollefon som kun bruges i hobbyøjemed og derfor ikke er noteret på navn m.m. Men jeg er nu ikke særlig farlig. Formulerer mig altid høfligt og respektfuldt.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Dejligt at høre. Men hvordan kommer man dog i det gode selskab der undgår selfies. Er du allerede i arkivet? Eller er din tlf. til at spore på navn m.m? Jeg har jo en bollefon som kun bruges i hobbyøjemed og derfor ikke er noteret på navn m.m. Men jeg er nu ikke særlig farlig. Formulerer mig altid høfligt og respektfuldt.

Tror ikke jeg er i noget arkiv. Bruger også et sekundært nummer. :ph34r:

Tænker da også selv man kommer længst med høflighed og respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen selfie for mig. 
 

Jeg besøgte Melissa tidligt i dag. I kirketiden som en bandlyst broder plejede at udtrykke sig. 
 

Jeg kan tilslutte mig de fine kommentarer ovenfor. Melissa er en mild østeuropæer der har styr på hvad hun laver. Hun giver et rigtig godt blow med svup-lyde som jeg synes er vildt frækt. Så gummi på og en ridetur der var god også. 
 

Afslutning foregik med hende siddende foran mig mens hun guffede løs. Jeg havde tilkøbt slug og da min udløsning kom fortsatte hun gufferiet til jeg var tømt før hun slugte med et lækkert hørbart gulp. Eneste skønhedsfejl var at jeg gerne havde hørt et Ahhhh, yummi. 
Jeg tror jeg havde været uden udløsning i 5 dage hvilket nok er Max hvad jeg kan klare. Jeg er ikke ligeså hardcore som @Dokteren der klarer 10 dage før han leverer sit proteinshot til pigen. 
 

Melissa spurgte om min alder og da jeg sagde det kommenterede hun at hun ville tro jeg var 10 år yngre. Selvom det sikkert er noget hun siger til de fleste, dynes jeg dog denne smiger var dejlig og jeg gik smilende derfra. 
 

Jeg giver hende gerne min anbefaling. Vær god ved hende. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

He He, tak for at blive nævnt. 10 dage er virkelig også max opsparing jeg kan holde til… Og så er det fordi det er special treatment til en pige, som jeg ved ikke er sperm forskrækket og som kan håndtere en stor ladning. Melissa lyder bestemt som en pige, der skal besøges og muligvis med en stor opsparing til levering..

Mvh Dokteren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, for 2 timer siden:

He He, tak for at blive nævnt. 10 dage er virkelig også max opsparing jeg kan holde til… Og så er det fordi det er special treatment til en pige, som jeg ved ikke er sperm forskrækket og som kan håndtere en stor ladning. Melissa lyder bestemt som en pige, der skal besøges og muligvis med en stor opsparing til levering..

Mvh Dokteren

Haha. Jeg var simpelthen nødt til at nævne dig!  
 

Melissa er helt sikkert et besøg værd for dem der ligesom du og jeg er vilde med et godt gennemført slug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 30.7.2021 at 13:39:

https://annoncelight.dk/showad/323435

Besøgte Melissa her til morgen, så dugfrisk reportage fra en adresse tæt på TV2.

Var samme sted som jeg besøgte Lucy dog havde Melissa vundet i værelseslotteriet og slap for det lille sauna værelse. Men der er stadigvæk varmt i hendes rum og der var gang i ventilator og der blev indtaget væske efter "kampen".

Blev taget imod af Melissa som var i godt humør og glemte at bede mig om penge :???: før hun var tæt på at gå i gang, håber man lidt for pigen at det var en svipser, da det nok godt kan give lidt ballade når man ikke kender folk.

Hun er en sød pige i midt-tyverne, blågråt hår og en dejlig krop med en flot numse og små bryster, der måske lige kan snige sig op til en B-skål.

Hun er meget berørings-villig, men ikke den store kysser, misforstå mig ikke hun kyssede, men hun hengav sig ikke til kysset på trods af at der var tunge og hvad der ellers skulle være, tror hvis jeg skal gætte at hende her helst vil være fri for det. Der manglede ikke kemi mellem os, men tænker at hun syntes det kommer for tæt på og det er fair nok, men det bliver jo ikke en rigtig GFE så.

Sexen var meget ægte og der manglede ikke noget, hun nyder det ellers er hun i hvert fald en meget god skuespiller, naturligt våd og hun havde et par interessante stillinger på repertoiret som jeg ikke så tit har gang i og jeg havde følelsen af der ikke var meget forbudt seksuelt.

Afslutningen var også god, hun giver et godt blow og er god til at forgude penis og tog godt imod afleveringen og slugte også selvom jeg ikke havde betalt for swallow :) så god pige.

Bagefter berørte hun mine muskler i en halv-øm situation, hvilket var en smule mærkeligt når der nu ikke var GFE på bordet, men på ingen måde ubehageligt, bare et mærkeligt skift når det nu havde været mere seksuelt, det vi havde gang i og hun var desuden også rigtigt snaksaglig bagefter.

Jeg kan sagtens anbefale Melissa hun er både sød, sexet og med på en masse. Tænker ikke man går galt i byen mm man forventer kærestesex.

Var selv forbi og havde havde en lignende oplevelse. Også anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at jeg på en eller anden måde har trigget et behov for selfie . Det er jo åbenbart ikke fordi jeg bruger en bollefon der ikke viser navn mm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...