Hop til indhold

Tina milf-tinamilf21 snap chat

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre, 

Er der nogen der har kendskab til om denne kvinde fra snap chat er reel nok, eller om hun er fake, hun ser virkelig godt ud på sin snap,

mvh hapsen 

Skrevet

Hvis hun snakker VIP først eller om forudbetaling er chancen for at du bliver snydt virkelig stor

Skrevet
  • Author

Hun lægger rigtig mange billeder og storries op som man ikke skal være vip forvar se, og hun læggere op med ansigtsbilleder og tlf nummer til MP. Så fornemmer hun er reel. 
men jo ikke sikker

Skrevet
Hapsen skrev, for 1 time siden:

Hun lægger rigtig mange billeder og storries op som man ikke skal være vip forvar se, og hun læggere op med ansigtsbilleder og tlf nummer til MP. Så fornemmer hun er reel. 
men jo ikke sikker

Det er der mange scammere, der gør. 

Skrevet
  • Author

Tænker bare der må da være nogen der kan berette om hun er god nok, eller om hun har snydt dem, 

Skrevet

Har også skrevet med hende på snap. Hun vil kun mødes med mig, hvis jeg bliver vip. Aner ikke hvad det betyder, men det lyder dyrt. 
hvis hun ikke er fake, er det virkelig en flot kvinde til rigtig gode penge. I forhold til hvad hun skriver så tager hun kun 600 kr for 30 min incl superfransk, slug og græsk til hende…

håber nogen prøver lykken og vil melde tilbage.

Skrevet
  • Author

Det var voldsomt billigt 600kr, men ja hun vil kun  mødes med dem med vip, men VIP resten af året, det er lige før det skulle prøves, og umiddelbart når man trykker nummer ind på MP kommer der navn frem som kan søges på adresse-tidligere CVR nummer og fb siden med selv samme kvinde på. 

Skrevet
Hapsen skrev, for 16 timer siden:

voldsomt billigt 600kr,

For billeder og videoklip, som findes tilsvarende gratis, vil jeg ikke kalde det "voldsomt billigt"

Hapsen skrev, for 16 timer siden:

VIP resten af året

Bortset fra, at du ikke ved om kontoen er slettet om en uge, eller hvor længe hun er aktiv på den og så har du ingen steder at klage. Prøv at tænke på hendes incitament: Når hun har fået pengene fra fx 100 mennesker, så har hun fået 60.000,- Hvorfor skulle hun være aktiv derefter? 

Midtvestagurken skrev, for 13 timer siden:

på hvilken platform? 

I emnelinjen står der "snap chat".

Skrevet
  • Author

Hun tager kun 100 kr for hendes vip resten af året. 
det er det jeg mener er billigt @Advarsel 

de 600 kr for et fysisk møde. 

Skrevet

Okay, så scorer hun kun 10.000 på 100*VIP. 600 for et møde er billigt. Jeg ville så sige til hende, at hun bare kan få 700 for et møde - så hun får det samme ud af det netto. Hvis hun ikke vil det, så ville jeg aldrig give så meget som 1 kr for VIP.

Skrevet
  • Author

Helt enig med dig @Advarsel også derfor jeg spørger om nogen har kendskab til hende,

• 3 months later...
Skrevet

Hej igen. 

Jeg har selv været ret interesseret i dette pragt eksemplar, har dog ikke prøvet lykken og det kommer jeg heller ikke til. Har holdt øje med hende et par uger nu, og hun opretter og sletter snap brugere hver og hver anden dag... Så Jeps, hun er en svindler. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg købte VIP.

Kort tid efter blev jeg slettet på hendes VIP konto.

Jeg tror hun ændrer den hele tiden.

Jeg ved ikke om hun er fake tænker prisen for de billeder og videoer jeg fik var ok.

Om hun vil mødes når det kommer til stykket er svært at sige.

Men hun ser fræk og lækker  ud

Skrevet

Hvad er hendes snap ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.