Hop til indhold
Guest Knep2300

trekant med isabel - kort varsel

Recommended Posts

Enig. Var forbi da hun engang var tæt på Kødbyen, Vesterbro. Der hvor der var åbent vindue lige op til gaden hvor folk gik forbi, for hvad 1,5 år siden..? Men billederne er de samme.

Det var ikke godt.

Hun var hurtig og  nuppede pengene da jeg åbnede min pung og sexen var bare elendig. 

0%'s indlevelse og rimelig tør var hun. Kunne ikke engang finde ud af at komme i hende da pikken ikke syntes det var sjovt og stod på gaden efter 15 minutter ud af de 30.

Spar pengene og find en anden er mit ydmyge råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ufatteligt hun stadigt kan arbejde I DK

Det er en af de dårligste oplevelser jeg har haft!

Hun var nærmest sur på mig dag jeg ønskede det jeg havde betalt for og arbejdede koldt/kynisk

Det var da hun huserede på Christianshavn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knep2300 skrev, for 24 minutter siden:

har I et andet godt bud, I ville være friske på at dele?

Ikke mig.

Jeg har ikke prøvet at være 2 om en pige. Den smukke slanke brunette Livlige Laura i Gladsaxe var frisk på det men jeg var for langsom og Græskelskende Kira var erfaren og der snuppede jeg blot "græsk til hende", hvilket var fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knep2300
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Ikke mig.

Jeg har ikke prøvet at være 2 om en pige. Den smukke slanke brunette Livlige Laura i Gladsaxe var frisk på det men jeg var for langsom og Græskelskende Kira var erfaren og der snuppede jeg blot "græsk til hende", hvilket var fantastisk.

Ok det rigtigt godt. Tak for anmeldelsen. Det lyder som en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knep2300 skrev, for 1 time siden:

har I et andet godt bud, I ville være friske på at dele?

Der er et GB på Frederiksberg i aften. Det er selvfølgelig mere end 2 mand i alt, så jeg ved ikke om det imødekommer din lyst:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...