Hop til indhold
afløbsrenseren

Be i Odense super god Thai massage vi har Godt tilbud.

Recommended Posts

Be i Odense super god Thai massage vi har Godt tilbud.

https://annoncelight.dk/showad/318558

Besøgte hende her i går.

godt tilbud, 45 min 1000kr fuld pakke , jo det er jo udmærket.

Meen varen var desv. ikke helt derefter, jeg havde på forhånd søgt på hende her på forum, men kunne ikke finde noget , så en skulle jo prøve.

Stedet ser jo ikke for smukt ud udefra, men inde er det ok , pænt lyst og ok bad.

Pigen er det så lidt omvendt, hun ser dejlig nok ud og er også sød og smilende, hun er lidt til den bløde sidde, ikke slank, ikke tyk, men dejlig i mine øjne, naturlige, pænt store bryster så den del holder godt nok :) .

Nu er det mere en seng end en massage briks, og det kan jo være både godt og skidt... de kommer ikke rundt om en på samme måde, jeg vil gerne havde noget massage til at varme op på, blød erotisk med masser af pirring undervejs.  hun satte sig så mellem mine ben ( jeg lå på maven ) og gik i gang med ryg, lår, og baller med strejf af banditten uden dog at tage fat i den som jeg ellers opfordrede til. Hun prøvede også på lidt B2B men når man har prøvet det hos Anne ved 123 eller Patty på rugårdsvej så er man desv bedre vant, det kunne hun havde gjort noget bedre.   

hun smutte så en enkelt gang , skal på wc, det jo så også ok, jeg har vendt mig om da hun kommer tilbage og så starter hun naturligt med at varme kalorius op med HJ, det gør hun egentligt ok, men jeg kan jo nu se at hun gumler tyggegummi, og det er godt nok tomlen ned for mig, synes det virker mega uengageret og så længe hun har det i munden giver hun jo nok heller ikke BJ.....

Nå jeg får hende om på alle 4 og og giver hende noget massage og finger spil for evt at få hende med, men kan mærke den er svær, ok det kan jo ikke lykkedes hver gang, om på ryggen med hende og fortsætter med lidt massage til hende, jeg ligger på knæ så hun også kan komme til banditten, men først da jeg opfordre  hende om BJ, finder hun kondom frem og først der kommer tyggegummi ud i kondom indpakningen . BJ er absolut i den ringeste ende af skalaen , det muligt hun brugte kondom med jordbær smag, men så skulle man tro hun ikke kunne lide smagen af jordbær for den var kun lige inden for med de første 3 cm.. 

Nå der skal jo afsluttes , først i almindelig missionær og og så doggy , hun tager pænt imod, men uden indlevelse og øjenkontakt er der ikke meget af undervejs hele vejen igennem.  

Så alt i alt en nå oplevelse, ikke rigtig dårlig men heller ikke noget at prøve igen . 

Måske andre har haft en bedre oplevelse hos hende ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...