Hop til indhold
Harran

Nadia, Butsaba Wellness Massage. Christianshavn

Recommended Posts

Thungur skrev, for 16 timer siden:

Hur gick det, har du varit där?

Det har endnu ikke passet ind i mine planer/behov, @Thungur.

Men hun er den 1. på min liste - og der kommer naturligvis en anmeldelse, hvis jeg møder hende.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubi skrev, for 14 timer siden:

Kan godt anbefale henne deilig moden kvinde, hen tilbyder det meste

inklusiv indlevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har varit på besök hos Nadia. Hon är en kort liten gladlynt dam med lite hull på magen. Jag tror faktiskt hon är kortare än Dao/Daw. Jag tycker hon hade fin inlevelse och hon kunde lockas till kyssar. Tyvärr använde hon mycket olja och hon ville sätta på regnrocken utan att torka av oljan först (inte bra, kondomer tål inte oljan och går lät sönder om soldaten inte är oljefri när regnrocken monteras). BJ var också med regnrock.

Överlag en trevlig upplevelse, men jag vet inte om det blir repris. Jag tror nog att jag vill ha en repris med Dao först :)

Redigeret af Thungur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bestilte 1 time i fredags. Da jeg ankom var det Nadia der tog imod mig. vi kom ind i rummet og jeg blev spurgt hvad jeg ville have. Jeg ville have 1 time med det hele for 1000 kr som de reklamere med. Det var Nadia ikke med på. Hun ville have 1500 for nøgenmassage og en håndtrold. Hun gav ikke Bum-Bum sagde hun

Det var jeg ikke helt tilfreds med og der blev lidt snakken frem og tilbage og jeg bad Nadia om at hente Dao. Så ville jeg da hellere have 1 time med hende.

Hun var åbenbart lige gået et ærinde. så jeg tog pænt tøjet på og forlod stedet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...