Hop til indhold
Nyder fisse

Swingerklub / Flatrate

Recommended Posts

Hej

Jeg har været på swingerklub med en veninde, og flatrate bordel i Tyskland. 

Undrer mig over der ikke er flatrate i DK, ved godt lovgivning ikke tillader. 

Så er der swingerklubbene, der har jeg set mænd løbe rundt som sulte hunde. 

Har en af jer oplevet noget af det jeg snakker om? 

Hvor mange ville støtte op om en privat klub. En mandeklub, eller swingerklub med garanti for fisse. 

For os mænd handler det om at kunne komme et sted, hvor vi kan være mænd, konger! Lidt at spise, lidt at drikke, og så kneppe en hel del, om det er en hel dag eller bare for nogle timer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 3 timer siden:

ved godt lovgivning ikke tillader. 

Det er nok et fortolkningsspørgsmål, hvordan man lige strikker det sammen - men der er nok ikke den store efterspørgsel efter et koncept, som ikke er særlig kendt i Danmark - og du skal også have kontakt til en del piger, der har lyst til at deltage (de fleste kan nok tjene flere penge ved at arbejde fra et alm bordel eller privat/diskret/sugardating mm.) - erfaringen viser bare at nord for Hamburg - ja bare i Hamburg er det svært at få til at fungere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 5 timer siden:

Hej

Jeg har været på swingerklub med en veninde, og flatrate bordel i Tyskland. 

Undrer mig over der ikke er flatrate i DK, ved godt lovgivning ikke tillader. 

Så er der swingerklubbene, der har jeg set mænd løbe rundt som sulte hunde. 

Har en af jer oplevet noget af det jeg snakker om? 

Hvor mange ville støtte op om en privat klub. En mandeklub, eller swingerklub med garanti for fisse. 

For os mænd handler det om at kunne komme et sted, hvor vi kan være mænd, konger! Lidt at spise, lidt at drikke, og så kneppe en hel del, om det er en hel dag eller bare for nogle timer. 

Hvordan tænker du det skal praktiseres at der er fisse garanti i en swigerklub? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En klub for mænd hvor der er god mad, øl og garanteret flatrate fisse! jamen, hvorfor har ingen tænkt på det noget før! ;-) Så sparer vi også flyveturen til Bangkok :-)

Sarkasme til side: som jernsvinetskriver er det ikke til at få stablet på benene. Rejsenetværk har tidligere både detaljeret beskrevet hvordan/model samt forsøgt at overtale gp'ere.

Redigeret af LongJohn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 30/7/2021 at 15:02:

Hvordan tænker du det skal praktiseres at der er fisse garanti i en swigerklub? 

Man inviterer vel nogle flere kvinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder fisse skrev, for 14 timer siden:

Man inviterer vel nogle flere kvinder 

og siger til dem, at de skal være klar over, at her har mændende fisse gararanti :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver ikke til noget pga økonomi. 

Kunne det lade sig gøre, var der andre det allerede havde arrangeret det, men det bliver for dyrt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

In the past I have visited an upscale swingers club in Munich from time to time: very few, selected visitors, exclusively couples, fantastic ambience, exuberant atmosphere.<3
If you are looking for something like that with the difference that not couples but individual people meet, then I find the idea exciting.

However, there are different types of "swinger clubs" or "flat rate brothels" with a sea of women in different parts of the world. For men: pay once and enjoy as often as you want with whoever you want. How "self-determined" a woman present in such a place gets involved in such "horse trading" is quite questionable ....

I think it is probably the man's dream that HE is irresistible and that every woman wants him ... beautiful dream.<3 However, reality versus dream is not always the same. This only as an impulse in the whole euphoria in which places and under which conditions one would like to live out one's dream.

Enjoy your dream in a beautiful setting as a beautiful dance of mutual pleasure.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan vel praktiseres ved, at nogle kvinder i fællesskab åbner en Swingerklub. Og så selv træder ind for at supplere antallet af kvindelige gæster. Og sørger for alle Mænd går glade derfra. Så er det vel ikke bordelvirksomhed.....

Spørgsmålet er så, hvordan entreen skal håndteres. For disse kvinder, der ejer swingerklubben, vil nok forvente en ret høj entre fra de enlige Mænd. En pris kvinderne nok med sikkerhed ikke vil betale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bib skrev, for 4 timer siden:

En pris kvinderne nok med sikkerhed ikke vil betale

Det kommer vel an på om de kan se en forretning i det - betaler de ligesom mændene f.eks. kr. 300,- i entre, for at få adgang til lokalerne, hvor de kan tjene kr. 3 - 10000,-/dag under trygge og velordnede forhold - så burde det kunne tiltrække en hel del interesserede og interessante kvinder - og de kvinder, som ikke har udseendet med sig eller gider yde en service til at få entreen ind igen - vil sandsynligvis hurtigt fortrække ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Det kommer vel an på om de kan se en forretning i det - betaler de ligesom mændene f.eks. kr. 300,- i entre, for at få adgang til lokalerne, hvor de kan tjene kr. 3 - 10000,-/dag under trygge og velordnede forhold - så burde det kunne tiltrække en hel del interesserede og interessante kvinder - og de kvinder, som ikke har udseendet med sig eller gider yde en service til at få entreen ind igen - vil sandsynligvis hurtigt fortrække ;-)

Flatrate er vel hvor sexen er inklusiv...

hvad vil sådan en entre koste i DK? Mere end 300. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flatrate kræver nok en model, hvor pigerne arbejder på timeløn evt. med provision.
Det er der næppe mange danske GP'er som er med på, så det forudsætter udenlandsk arbejdskraft med fare for trafficking. 
Derudover skal man ikke undervurdere det politiske pres. 
Noget så uskyldigt som Hooters blev lagt så meget for had, at man opgav inden en planlagt åbning i Kbh for nogle år siden. 
Jeg tror faktisk også, at flatrate bordeller er blevet forbudt i Tyskland. 

Redigeret af PerBar
skrivefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bib skrev, den 11.8.2021 at 05:58:

Flatrate er vel hvor sexen er inklusiv...

hvad vil sådan en entre koste i DK? Mere end 300. 

Ja, det var den oprindelige flattratemodel - men den har fået et dårligt omdømme og derfor er det idag mere udbredt med en model med Tokens - således at man betaler entre - f.eks. kr. 300,- og så tilkøber et antal Tokens, som pigerne så modtager efter endt seance og som pigerne så kan veksle til cash - det giver desværre udlejer mulighed for at stikke snablen ind imellem, så en Token der koster f.eks. kr. 300,-, kan pigen kun indløse til f.eks. kun kr. 200,- - og udlejer vil tjene på både sex og entre + evt. omsætning i baren mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Garanti for fisse” ?

Ja, det er en sjov fantasi at eksperimentere med. Men mon ikke kvinderne vil vælge de mest attraktive mænd? Med mindre der er tale om en forretning for dem? Der er jo ikke garanti for “fisse” i en swingerklub, selvom der betales ved indgangen.

Der hvor der udbydes seksuelle oplevelser mod betaling til pigen, er der heller ikke nogen garantier, medmindre den vigtige ingrediens kemi er til stede.

Men jeg er ret vild med tanken. En klub, hvor jeg som mand kunne komme og spise god mad, drikke vin fra øverste hylde, snakke med andre mænd og ikke mindst: Have sex med lækre damer, som gik rundt og dryppede af liderlighed og indestængt længsel efter, at jeg ville kaste mig over dem. Samt at der naturligvis var damer til stede i overflod, så jeg ikke skulle konkurrere med de andre mænd om adgangen til de dejlige damer. At damerne derfor ville vimse rundt omkring mig og gøre sig til for at, jeg skulle vælge at tilfredstille netop deres indestængte liderlighed.  

Men hvad så hvis jeg alligevel pludselig fik øje på netop “hende”. Hende som jeg havde allermest lyst til elskov med men måtte konstatere, at hun i stedet havde valgt at kaste sig over den muskuløse og veludrustede mand, som jeg  havde talt om fodbold med et øjeblik tidligere?

L

Redigeret af Leglover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Leglover skrev, den 14.8.2021 at 07:19:

Men hvad så hvis jeg alligevel pludselig fik øje på netop “hende”. Hende som jeg havde allermest lyst til elskov med men måtte konstatere, at hun i stedet havde valgt at kaste sig over den muskuløse og veludrustede mand, som jeg  havde talt om fodbold med et øjeblik tidligere?

På Optasia/Fantasy Lounge i Hamburg, fungerede det normalt på den måde at købte man f.eks. 5 x sex udover entreen - så kunne man ikke bruge alle ture på den samme pige, men måtte tage en ny hele tiden, således at også de grimme, skeløjede (ja, hun var naturligvis ekstra god til ahegao), overvægtige, rødhårede mv. også fik lidt at lave. Ofte viste det sig også at hende, den mest eftertragtede, som konstant var optaget og som man måtte vente på hele aftenen, sjældent gav den bedste service og man kunne få en større oplevelse ved at tage en af de mindre attraktive piger.

Leglover skrev, den 14.8.2021 at 07:19:

Samt at der naturligvis var damer til stede i overflod, så jeg ikke skulle konkurrere med de andre mænd om adgangen til de dejlige damer.

Jeg har flere gange prøvet at være nærmest ene man i kurven - husker f.eks en gang i Lauenburg, hvor jeg måtte igennem alle 4 tilstedværende piger (udover værtinden) - og kun den første var nogenlunde attraktiv ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, den 15.8.2021 at 21:46:

fantasia lounge ser ud til at vaere lukket

Ja, desværre ser det ud til - sammen med en del andre steder - men forhåbentlig opstår der noget nyt, når coronaen er overstået - ser ihvertfald ud til Harmony kører igen - ellers må man jo bare længere sydvest på til La Vita og andre lignende steder for at få lidt fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...