Hop til indhold
xxl lover

Xl pige indre Kbh På Snapchat

Recommended Posts

Guest 69manden

Jeg har haft kontakt med hende, somsagt over Snapchat, men skriver, lover at hun vil mødes, sender små korte hilsner, men det endte med at tilsidst, at hun ikke er til noget enyway og hvis u vil mødes med hende,skal du betale forud, men det er ikke det hun siger først, kun lige inden hun har fanget og næsten opbrugt din tålmodighed, meget tid,med skrive frem og tilbage. Ja jeg vil ikke anbefale at bruge tid på hende, opreklameret, useriøst pige.. Ja nu har jeg sagt, hvad min oplevelse med at skrive sammen med hende..

Men det kan være at nogle er heldig, at få besøg af hende, så held og lykke herfra..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Addede hende (muligvis en anden snapkonto, men cirka samme annoncetekst) og skrev lidt, indtil det stod klart at hun kun mødes mod forudbetaling, hvor jeg hoppede fra.  Så lavede hun i løbet af dagen 4-5 stories (som altså sendes ud til alle kontakter) der blev mere og mere tigger-agtige. Hun påstår hun har sted, men hun har det kun, hvis nogen betaler forud. Til sidst bad hun bare om overførsel - altså rent tiggeri. Jeg slettede hende, men satme om hun ikke næste dag addede mig igen. 

Desperat tigger er min dom. Jeg giver allerede fast til flere nødhjælpsorganisationer, så jeg mangler ikke nogen at forære penge til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en husler vil have forud betaling og som oven nævnt lave hun små klip man kan se , når man ignorer hende så kan det til sidst godt lade sig gøre uden forud betaling, har også slettet hende igen.

men det er jo op til folk selv om de vil betale forud, det bliver bare ikke mig.

fraekmand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...