Hop til indhold
moeffe

Liderlig på landet... øv :-)

Recommended Posts

Nogen gange er jeg lidt misundelig  på jer fra de større byer med et godt udvalg af GP i nærheden. Jeg er vel ikke den eneste fra "landet" som bliver liderlig, men som ikke kan nå at få stablet noget på benene inden trykket skal af. Det skal passe med arbejde, konen af vejen og alt muligt andet. Ofte ender det endnu engang med højre hånd og lidt xxxtube af en art og så klarer man sig lidt igen.
Er i andre som må undertrykke jeres lyst til GP'er fordi det bare ikke er så nemt og ikke kan klares under dække af en tur i Jem & Fix. :-)
Hvis der er andre som ofte har det sådan så kunne det være sjovt at høre om jeres løsninger. 

PS: Nej skal ikke flytte. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moeffe skrev, for 26 minutter siden:

Ofte ender det endnu engang med højre hånd og lidt xxxtube af en art og så klarer man sig lidt igen.
Er i andre som må undertrykke jeres lyst til GP'er fordi det bare ikke er så nemt og ikke kan klares under dække af en tur i Jem & Fix. :-)

Jamen for fanden mand - du går jo gratis i Jem og Fix - win win :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint indlæg - og er lidt i tråd med nogle tanker jeg havde den anden dag.

Jeg savner Ekstrabladets annoncer - stedet hvor amatør piger kunne udbyde deres service på en stille og rolig måde for at se om det måske var noget eller hvad der nu var i deres tanker og hvor der ofte var annoncerer - ude på landet..

Jeg forstod aldrig hvorfor den afgående chefredaktør, da han alligevel skulle forlade Ekstrabladet, kunne beslutte hvordan Ekstrabladets fremtidige profil skulle være ?? - utidig indblanding vil jeg sige og dermed var der mange amatørpiger - som du efterlyser der mistede chancen for at prøve/tilbyde deres ydelser i denne verden :wacko: 

Jeg kunne håbe at den nye chefredaktør havde lidt hår på brystet og ikke lod sig kue af et gammelt fjols, men sådan gik/går det nok ikke!

Alle kendte Ekstrabladet annoncer og mange har måske startet deres karriere der, men selv om der startede et nyt site for seriøse amatører, så tror jeg ikke det ville nå ud til offentligheden al'a Ekstrabladet og de mange søde piger på landet der gerne ville have et besøg, for det nok aldrig :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Liv skrev, for 8 timer siden:

Der er også glædespiger på landet ;) 

ikke de unge og lækre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
moeffe skrev, for 9 timer siden:

PS: Nej skal ikke flytte

så er du jo ligesom selv ude om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Der findes GPer over hele landet, men jo længere man kommer udenfor de større byer jo mindre bliver udvalget. jeg bor selv på landet, helt derude hvor kragerne vender, jeg er så heldig at der er en GP ikke så langt væk, den bedste jeg hidtil har mødt, så ingen grund til klage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Find en fast fritidsaktivitet du”deltager” i. Så ved du på forhånd hvilken ugedag hun tror du er ude af huset. F.eks golf tager lang tid at spille :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden:

Find en fast fritidsaktivitet du”deltager” i. Så ved du på forhånd hvilken ugedag hun tror du er ude af huset. F.eks golf tager lang tid at spille :D

Bare pas på at golf-kammeraternes ikke ringer hjem og spørger, hvor du bliver af.

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Brutus skrev, Lige nu:

Bare pas på at golf-kammeraternes ikke ringer hjem og spørger, hvor du bliver af.

:shock:

Man skal jo ikke tilmelde sig. Bare konen der skal tro man går til sport eller lignende. Jeg har flere der bruger det trick og har fast tid hos mig. Men man kan også reelt tilmelde sig og melde fra de gange man tager til gp. Være syg, have påkørt et dyr, punkteret dæk. 1000 undskyldninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

Være syg, have påkørt et dyr, punkteret dæk. 1000 undskyldninger

eller have påkørt 1000 syge dyr, så dækket punkterede og måtte undskylde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 7 minutter siden:

Man skal jo ikke tilmelde sig. Bare konen der skal tro man går til sport eller lignende. Jeg har flere der bruger det trick og har fast tid hos mig. Men man kan også reelt tilmelde sig og melde fra de gange man tager til gp. Være syg, have påkørt et dyr, punkteret dæk. 1000 undskyldninger. 

Har hørt om tilfælde, hvor konen mærkede (og lugtede) sportstøjet, for at finde ud af om det var brugt, og om håndklædet var vådt…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
warmgun skrev, for 31 minutter siden:

Har hørt om tilfælde, hvor konen mærkede (og lugtede) sportstøjet, for at finde ud af om det var brugt, og om håndklædet var vådt…

Ja ok, så må der lige løbes en hurtig tur og bades ved gp - He He

Eller deltage i bogklub, madlavning for mænd eller andre ikke fysisk aktive ting. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet at komme hjem fra golf, og konen bemærkede en markant anderledes duft fra mig/mit tøj. 
Havde været på Thai-besøg FØR golfen + bad efter besøget. 
kan faktisk ikke huske hvordan jeg fik den forklaret. 

Bor “på landet” og savner møderne i København (før Corona) - de kunne udnyttes til et lækkert besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listige Svend skrev, for 1 time siden:

Har prøvet at komme hjem fra golf, og konen bemærkede en markant anderledes duft fra mig/mit tøj. 
Havde været på Thai-besøg FØR golfen + bad efter besøget. 
kan faktisk ikke huske hvordan jeg fik den forklaret. 

Bor “på landet” og savner møderne i København (før Corona) - de kunne udnyttes til et lækkert besøg 

Muligvis en passende dosering af sandheden. Du var til massage for at få løst dine ømme muskler op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...