cgo 37 Skrevet 29. Juli, 2021 (edited) Hej derude, Lørdag er en god dag med tid til mig selv. Det skal jo fejres og skulle gerne være med en pige eller evt 2 som gerne kan opfylde flg: København I 20’erne eller 30’erne Smukt ansigt Naturlige flotte velsiddende bryster Naturlig velformet krop, ikke overvægtig men ej heller skinny Bad sammen Forstår at give et godt blæs uden hast, og som man kan komme i munden eller/og i det mindste forstår at sutte færdig Gerne evt behåring Sød, smilende og imødekommende, igen uden hast på programmet Håber at I kan hjælpe med nogle hints? Redigeret 29. Juli, 2021 af cgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 29. Juli, 2021 Jeg kender lige sådan en pige du søger på Grønland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cgo 37 Skrevet 29. Juli, 2021 Grineren. Synes dog ikke det er ved siden af at forhøre sig, på trods af høje krav, og ved jo godt at man ikke kan få alle punkter opfyldt. Men har lidt for mange dårlige oplevelser bag mig til at ville spilde dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 29. Juli, 2021 (edited) cgo skrev, for 55 minutter siden: Hej derude, Lørdag er en god dag med tid til mig selv. Det skal jo fejres og skulle gerne være med en pige eller evt 2 som gerne kan opfylde flg: København I 20’erne eller 30’erne Smukt ansigt Naturlige flotte velsiddende bryster Naturlig velformet krop, ikke overvægtig men ej heller skinny Bad sammen Forstår at give et godt blæs uden hast, og som man kan komme i munden eller/og i det mindste forstår at sutte færdig Gerne evt behåring Sød, smilende og imødekommende, igen uden hast på programmet Håber at I kan hjælpe med nogle hints? Måske du får lidt flere og relevante svar i gruppen "Efterlysninger på Sjælland og København" Har anmeldt opslaget, med ønske om at få det flyttet dertil Din overskrift kan gøres mere "lækker" ved allerede der at skrive hvad du "efterlyser" søger, eksempelvis "slow blow med CIM af smuk ung pige", istedet for at spørge om en anbefaling/efterlysning i et forum der overordnet er anbefalinger og efterlysninger. Lidt tyndt ligesom at spørge om man må spørge i et spørgeforum, angivet med overskriften spørgsmål Redigeret 29. Juli, 2021 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cgo 37 Skrevet 29. Juli, 2021 Lyder fint, er ikke en haj herinde. Tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg