Hop til indhold

Nr til Lea (Rødovre)

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

Nogen der kan være behjælpelig med et nr til Lea (russer)? Hun befinder sig bag Rødovre Centret. Ville sætte meget pris på det. 

Tak på forhånd

Skrevet

Tror hun er stoppet. Hun har ikke annonceret i lang, lang tid. Kan ikke huske at jeg har set hendes annonce i år.

Skrevet

Hun holder pause.

I lang tid har hun kun kørt med sine faste kunder uden at annoncere, så det gør hun måske igen, når hun kommer tilbage.

Skrevet
  • Author
Val Venis skrev, for 2 timer siden:

Tror hun er stoppet. Hun har ikke annonceret i lang, lang tid. Kan ikke huske at jeg har set hendes annonce i år.

Jeg besøgte hende for ca 3 uger siden men hun sagde hun skulle ud og rejse. Havde ikke gemt hendes nr . Tumpe jeg er 

Skrevet
  • Author
OldGentlemann skrev, for 27 minutter siden:

Hun holder pause.

I lang tid har hun kun kørt med sine faste kunder uden at annoncere, så det gør hun måske igen, når hun kommer tilbage.

Har været sammen med hende for ca 3 uger siden. Glemte at gemme hendes nr.. har du det tilfældigvis?

Skrevet
blaugrana skrev, for 18 timer siden:

Nogen der kan være behjælpelig med et nr til Lea (russer)?

Du mener ikke i ramme alvor at folk skal dele et telefonnummer, som GP ikke annoncerer med? Kunne det tænkes at hun ikke annoncerer af en årsag?!

Skrevet
Harran skrev, for 18 minutter siden:

Du mener ikke i ramme alvor at folk skal dele et telefonnummer, som GP ikke annoncerer med? Kunne det tænkes at hun ikke annoncerer af en årsag?!

Slap da af, mand. 
Mon ikke hun lukker sit nr. hvis hun stopper? Og hvis hun blot er på pause, kan hun nok selv sortere i sine henvendelser. 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 5 minutter siden:

Mon ikke hun lukker sit nr. hvis hun stopper?

Det ved jeg intet om hun gør! Gør du? Du forventer simpelthen at en GP skal skifte telefonnummer når hun holder pause eller leve med besværet fra dem, der ikke forstår at hun holder pause!  Tror du ikke at der er en årsag til at hun holder pause? Tror du ikke at hun ønsker at folk respekterer hendes pause og fravalg af annoncer?

I øvrigt! Tal pænt, tak.

Dinner_at_the_y skrev, for 8 minutter siden:

Slap da af, mand. 

Skrevet
Harran skrev, for 37 minutter siden:

I øvrigt! Tal pænt, tak.

Den sætning havde jeg aldrig gættet skulle komme fra din side. 
God dag. 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 3 minutter siden:

Den sætning havde jeg aldrig gættet skulle komme fra din side. 
God dag. 

Du er velkommen til at sende mig pm med eksempler på at jeg ikke har talt pænt. Angående reglerne for deling af telefonnummer har jeg bedt admin redegøre for reglerne, da enten du eller jeg har misforstået dem.

Skrevet
Harran skrev, for 33 minutter siden:

Angående reglerne for deling af telefonnummer har jeg bedt admin redegøre for reglerne, da enten du eller jeg har misforstået dem.

Godt der kommer styr på det…

Skrevet

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn, privatadresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Der kan linkes til evt annoncer

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.