Hop til indhold

Lübeck

Featured Replies

Skrevet

På vej hjem i går.   Jeg  havde set  Lübeck - Melek - Sexnord.net for lidt tid siden.

Ringede til hende lød sød og frisk i tlf.  hun var på vej ud at få noget at spise. så jeg kunne komme om et time.

det passede fint. skulle lige finde stedet. 

Da jeg ankom var hun også lige komme , så hun havde almindeligt tøj på , eller korte tæt siddende bukser, og en fin stram top, lignede, mere der havde været ude at løbe. 

Fik et dejligt kram.   Hun drejede rundt , og bukkede sig for at finde noget i skabet ,  så  der stod jeg der lige bag hendes lækre  bagdel, så jeg ikke kun holde fingrene fra den, over på sengen , til en dejlig omgang,

hun var aktiv,  villig, og bare dejlig,  at være sammen med.    efter akten  snakkede lidt.    

Vil helt sikkert besøge hende når ,vis jeg kommer den vej ned igen. 

Skrevet

Hun ser lækker ud med flotte videoer. Hun skriver ikke, hvad hun tilbyder. Kan du fortælle om hendes ydelser?

Skrevet
  • Author

Hun er lækker, efter min smag. Og videoen er fra lejligheden.

jeg fik en 1/2 time , sex og  fransk , med kondom. Til  80 Euro   og 150 for en time

spurte ikke til andre ydelser

.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.