Hop til indhold
Joey Joe Joe

Tatyana i Kruså - værste billedfusk

Recommended Posts

Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet.

Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret.

https://annoncelight.dk/showad/315947

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Der ligger anmeldelser af pigen andre steder, i dem angives det billederne på annoncen er af hende.

Kan tænkes at billederne er skiftet ud, men det lugter nu mere af at en af anmeldelsen ikke taler sandt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 57 minutter siden:

Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet.

Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret.

https://annoncelight.dk/showad/315947

Du valgte at blive selvom du kunne se at der var snyd med billederne.  Vær dog en mand og forlad stedet  med en bemærkning om billede snyd i steden for at hyle op herinde efter du valgte at blive og gennemføre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Du valgte at blive selvom du kunne se at der var snyd med billederne.  Vær dog en mand og forlad stedet  med en bemærkning om billede snyd i steden for at hyle op herinde efter du valgte at blive og gennemføre.

Kære Frodige

Hvis du ikke har noget brugbart til tråden - så lad lige være med selv at hyle op herinde.

Jeg advarer blot andre om ikke at gå i fælden. Der behøver vi ikke din forstyrrelse i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden:

Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret.

En ting er udseendet, men det kan en god og gedigen oplevelse godt kompensere for - den beskriver du desværre ikke, så går ud fra den nok heller ikke levede op til forventningerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Det er da lige godt det værste billedfusk jeg har vært udsat for. Og jeg har ellers prøvet en del. Der overhovedet ingen sammenligning mellem de billeder i annoncen og kvinden man møder på stedet.

Denne gang var jeg for liderlig til at gå igen, så røg i fælden. Efter at have betalt tog hun morgenkåben af og det var klart, at kvinden Tatyana på ingen måde ligner de billeder annoncen lokker med. Nu er i advaret.

https://annoncelight.dk/showad/315947

Jeg har også været der. Billeder er af hende, da tatoveringer er de samme.

Dog er der pyntet meget på billederne, så hun står ikke nær så skarpt og muligvis en fødsel siden, da bryster også er lidt slappe.

Men kommer heller ikke igen. Dertil er oplevelse for ringe 

Redigeret af JohnWayne86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connor87 skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende, og billederne er 100% ægte

Så har det været to forskellige piger med samme navn og sted. Ellers er er det ikke rigtigt hvad du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 13.8.2021 at 19:36:

 

Som du kan se fra indlægget før mig. Dette er pigen fra billederne. Du har brug for briller

Redigeret af Connor87

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...