Hop til indhold
HerningHerre

Kaya in Aarhus Erotic professional body2body & Lingam massag

Recommended Posts

Link til Kaya: https://annoncelight.dk/showad/314335

Jeg besøgte Kaya tidligere på ugen og jeg har besøgt hende før.

Jeg søger personligt næsten altid efter enten Thai massage, Lingam, B2B eller kombinationer heraf, det er sgu mit fix, der får mig til at stresse af i en travl hverdag.

Kaya er yderst dygtig til at give en personlig, blød og kælende massage som får alle ens energier i kroppen til at fokusere korrekt.
Hun har en professionel distance som samtidig giver en intens nærvær
jeg er sikker på at med kemi kommer man længst og får bedst resultat når man sammen med en pige som Kaya.

Alt i alt så fik hun mig til at eksplodere i en af de vildeste orgasmer jeg har fået via Lingam massage hvor mine øre og hænder sitrede i flere minutter efter.

Mange vil synes at det ikke er i den billige ende for en times massage, når man kan få sex ved andre til samme pris for en time, men når jeg kun tænker på den orgasme jeg fik ud af det og den afslapning og afstresning det gav, så er det for mig meget mere værd end en times sex.

Pas godt på hende, og giv hende noget respekt, jeg er hvert fald fan!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...