Slowhead 267 Skrevet 29. Juli, 2021 Hjemvendt efter ferie har jeg søgt efter en dejlig, ung og sød pige til at få lidt damp ud. Der var opbygget et rimeligt stort tryk i de nedre regioner ved synet af alle de unge og lækre piger, som rendte rundt på stranden som de rene badenymfer. Jeg lavede en efterlysning her på siden, men fik kun et bud, og det var Alessia fra Århus. Det var et godt bud, men kemien sidder ikke helt i skabet (har snakket med hende tidligere) Derfor trawlede jeg annoncer og anmeldelser igennem. Der er mega mange utroligt pæne og lækre piger i Århus. Fælles for alle er, at der ikke ligger anmeldelser, selv på piger, som har annonceret længe...og det ser lidt for godt ud. Derfor søgte jeg lidt uden for Århus, og jeg endte i Randers, hvor Rose og veninde holder til https://annoncelight.dk/showad/309497 Det var et sats, men besøget hos Rose var godt. Hun er en lille pige, og så virker hun til at være lidt mere erotisk buttet end billederne umiddelbart giver udtryk for. Billederne er dog retvisende nok, og hun er på ingen måde overvægtig. Til gengæld havde hun pæne, store og ,efter min bedste overbevisning, naturlige bryster, som måtte nusses og æltes, lige så tosset man ville, men hun var øm over sine brystvorter, hvorfor ved jeg ikke. Nu er jeg jo en sucker for blowjob, så jeg bestilte en halv time med super- og megafransk. Det leverede hun ganske udmærket, og der var masser af savl og spytten på pikken, og rigtig fin og lækker øjenkontakt. Der blev blæst foran et spejl (hvilket jeg finder utroligt liderligt) og på sengen. Hun tog hele ladningen uden at kny, men hun synker ikke, så kommunikationen, lige efter affyring, var lidt mmmm mmmm - det betød vist nok, at hun lige skulle ud at spytte ud Hun er i en lejlighed sammen med sin veninde, som jeg ikke så. Legligheden ligger lige i nærheden af station. Jeg kan sagtens anbefale et besøg hos Rose. Næste gang tror jeg, at jeg vil have de to piger til at give mig et liderligt blæs. Slowhead 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg