Hop til indhold
Guest Aalborggenseren

Der er fundet guld i Aalborg. (Loren)

Recommended Posts

Guest Aalborggenseren

Kære brødre, 

Efter en længere pause her i EG og også efter at have besøgt en GP, tog jeg igår her chancen igen. 

Jeg vidste hvad jeg ville gå efter, men spørgsmålet var om jeg kunne finde det her i det Nordjyske. 

Det skulle gerne være en kvinde der er fit og samtidig også gerne må have lidt former de rigtige steder. (Ja, jeg er en boobman. ;) ) 

Efter lidt søgen fandt jeg frem til Loren, og jeg skrev til hende. kommunikation var utrolig nemt. 

Jeg fik adressen og så var det ellers bare ud og starte bilen. Jeg ankom på adressen. ( Ganske fint område, og der er parkeringsmuligheder) 

Da jeg ringede på døren, åbnede døren. Jeg trådte indenfor og jeg var mundlam. Her stod jeg i gangen og tænkte at det var lige godt satans. Den krop er jo fantastisk. Og så er hun utrolig smuk. Det er ikke sådan et standardlook. Lidt mere modellooket. Jeg var vild med det. (Billederne er ægte) 

Lejligheden var super lækker. Lidt nyere. ( Jeg kan godt lide når pigerne vælger et godt sted) 

Jeg bliver tilbudt et bad, men jeg havde allerede gjort det forarbejde. 

Jeg kommer ind i soveværelset og aftaler mine ønsker. Pengene skifter hænder, og så sker magien.  

Tøjet kommer af os begge og så mærker jeg bare nærheden af Loren. Hun ser fantastisk ud og hun dufter fantastisk. :) 

Selve akten beholder jeg for mig selv. Men i vil ikke fortryde det. Samtidig er det ikke noget med at vi skal skynde os. Der bliver hyggesnakket og kærtegnet og jeg bliver også tilbudt et bad efterfølgende. 

Hun fortalte at hun er her til fredag og så går turen hjem for hende. Jeg overvejer at besøge hende igen inden hun skal hjem.

Pas godt på hende i den tid hun er her tilbage.

Karakterskalaen: 

Pigen: 10

Sex: 10

Stedet 9 

Og kan i ikke finde linket, får i den her. :) 

https://annoncelight.dk/showad/292307

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...