fitnessfyren 1 Skrevet 28. Juli, 2021 min anmeldelse er af hende her: https://annoncelight.dk/profile/Lucia28 i sig selv var oplevelsen ikke dårlig. men blev godt nok noget skuffet. købte 30 min + anal til 1100,- igennem mobilepay. men hvad jeg fik var tættere på 10 min total med 1 min anal. den annonce hun opretter efter hvor hun er henne er på dansk, men hun snakker selv engelsk ikke super tydeligt. efter ca 5 min. i doggy kom hun selv (yeah right...) og skubbede min pik ud og stak den op i hendes stjerne. stramt og dejligt og nød oplevelsen. efter ca 1 min var gået spurgte hun om jeg var kommet? lidt forvirret sagde jeg nej hvorfor skulle jeg have det? det sagde hun jeg skulle nu, hun kunne ikke holde til mere fordi hun var gravid og ville give mig et handjob til jeg kom. 2 min senere spørger hun om jeg er tæt på hvilket jeg egentlig ikke var. jeg bad hende ligge sig på ryggen og onanerede mig selv til jeg kom udover hendes gravide mave. jeg ville have de 300 igen som var forskel imellem 15 min og 30 min fordi hun ikke gad noget som helst mere, men det afviste hun blankt og pressede mig ud af døren. så hvis du vil have en hurtigt udløsning og "prøve at kneppe en gravid" så er hun okay. men lad være med at købe anal og nøjes med 15 min. til de 500 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den tykke 4 Skrevet 28. Juli, 2021 Jeg har også prøvet hende og valgte 15 min uden anal og da jeg havde taget tøjet af sagde hun at jeg skulle have givet 1000 fordi min pik er så stor det sagde jeg nej til og havde 15 gode min selvom hun tiggede mig om at komme efter 2 min men så hurtig kommer jeg ikke og det lykkes først efter ca 13 min men hun er dejlig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 298 Skrevet 28. Juli, 2021 Ærgerligt, for gravide kvinder er noget af det smukkeste 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 28. Juli, 2021 Tømreren skrev, for 39 minutter siden: Ærgerligt, for gravide kvinder er noget af det smukkeste - ja, det er jeg enig i - - det er for mig et smukt og livsbekræftende at se en gravid kvinde. En anden ting der gør hende endnu mere smuk er at når kvinder er gravide får de tindrende øjne - - et nyt liv er på vej Mange hilsner Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fitnessfyren 1 Skrevet 29. Juli, 2021 Tømreren skrev, for 19 timer siden: Ærgerligt, for gravide kvinder er noget af det smukkeste Helt enig, var også derfor jeg valgte at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 29. Juli, 2021 Men Rygterne går på at hun bare er tyk? Er hun det eller er hun med gravid mave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 29. Juli, 2021 Det er godt nok noget af nogle "bremseklodser", på den skinnebus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg