Hop til indhold

Minste GP til anal

Featured Replies

Skrevet

Så er ferien til Danmark ved at blive planlagt, måske brødre kan hjælpe mig med lidt input, jeg søger lille petite GP som tilbyder anal, ikke thai. Og meget gerne megafransk, hele sjælland, og også Århus-randers omradet. 

Skrevet

Så vil jeg anbefale Red Lilly Chilli  som kommer til DK sidst i næste uge. Prisen er måske i den dyre ende, men så skal du ikke betale ekstra for superfransk, megafransk, slug, deepthroat og meget mere. Kun anal er ekstra. Hun vejer ca. 45 kg, så det bliver ikke meget mindre.

Redigeret af Waverider
Link forsvandt

Skrevet
  • Author

Lyder som et godt alternativ, betaler  hellere god pris for kvalitet end billigt og dårligt

Skrevet

Græske emelie er også et godt bud, her får du det hele for halve men hun er super petit 150 cm og 45 kg mener jeg og en dejlig frisk pige som er med på det meste, hun er anmeldt flere gange herinde og mener hun kommer tilbage i dk enten i denne weekend eller næste. 

Skrevet

Sexy Emilly aka Græske Emilly, plus nogle ekstra gram på hofter og lår, super dejlig, lille kvinde!

Skrevet
  • Author

Hende har jeg luret på længe, som en mulighed men har desværre aldrig passet

Skrevet

Jeg er også stor fan af Emilly, men hun står ikke så skarpt som for 5 år siden, og den nye frisure er ikke min stil. Men hun altid garant for god service og et godt grin til en fair pris.

Skrevet

Besøgte Emilly, første gang i 2015, i min optik bliver hun dejligere og dejligere, og er gået fra 1 times besøg til 2 timers.

Skrevet
Waverider skrev, den 29.7.2021 at 14:46:

Jeg er også stor fan af Emilly, men hun står ikke så skarpt som for 5 år siden, og den nye frisure er ikke min stil. Men hun altid garant for god service og et godt grin til en fair pris.

Sjovt jeg synes hendes “nye” hår, klæder hende VILDT godt!

Skrevet

Greek Emilly won't allow anal if your dick size is above average.

Redigeret af Pudden

Skrevet
McQueen skrev, for 13 timer siden:

Deri er jeg helt enig….!

Skrevet

Dia som huserer i Herlev pt er ret petit og tager fint imod i toeren. 

Skrevet
McQueen skrev, for 13 timer siden:

Frisuren fremhæver hendes elegante slanke hals. Klæder  hende vældigt meget mere end langt  hår.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.